اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار یزد:

158 پروژه ملی در یزد در دست اجراست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار یزد گفت: در حال حاضر 158 پروژه ملی در استان یزد در دست اجراست که اعتبارات آن از طریق وزارتخانه‌ها تامین می‌شود.

158 پروژه ملی در یزد در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حیدر نوروزی در نشست مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اصحاب رسانه اظهار داشت: در استان یزد در حال حاضر 3 هزار و 381 پروژه با ماهیت استانی در دست اجراست.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های راه‌سازی، مسکن مهر، خطوط ریلی و ... است که 313 مورد از آنها با اعتبار 646 میلیارد ریال در دستگاه‌های اجرایی به تازگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

نوروزی با اشاره به اینکه یزد چهارراه مواصلاتی کشور به شمار می‌رود افزود: به همین منظور زیرساخت‌های استان به لحاظ تامین سوخت فراهم است به نحوی که هم‌اکنون 42 جایگاه CNG در استان یزد فعال است.

معاون عمرانی استاندار یزد، تعداد جایگاه‌های سوخت در استان یزد را نیز 70 مورد اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در زمینه گازرسانی به بخش‌های مختلف انجام شده است، خاطرنشان کرد: اغلب شهرک‌ها و واحدهای صنعتی، گلخانه‌ها و روستاهای استان یزد گازرسانی شده است.

نوروزی با بیان اینکه در استان یزد در بحث احداث نیروگاه نیز گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است، یادآور شد: گاز زیرساخت اصلی نیروگاه‌هاست و شرکت گاز توانسته در این زمینه موفق ظاهر شود.

وی همچنین با اشاره به مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت برای شرکت بخش فرآورده‌های نفتی استان یزد اظهار داشت: مصوبات دور اول و دوم سفر هر دو پیشرفت فیزیکی 100 درصدی داشته‌اند و در دور سوم نیز طرحی برای این شرکت تصویب نشد.

نوروزی یادآور شد: شرکت گاز استان یزد نیز پیشرفت‌های قابل توجهی به ویژه در یک‌سال اخیر در بحث اجرای مصوبات سفرهای استانی داشته است به نحوی که مصوبات دور اول سفرها پیشرفت 95 درصدی، دور دوم پیشرفت 84 درصدی و دور سوم پیشرفت 45 درصدی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقلیم‌بندی استان یزد به لحاظ تاثیر آن در کاهش بهای گاز عنوان کرد: با پیگیری‌های مستمری که انجام شد، درجه اقلیم‌ بندی چهار شهرستان استان یزد هر کدام یک درجه کاهش یافت که این میزان تاثیر بسیار زیادی در قبوض گاز مردم دارد.

در این نشست همچنین علیرضا پیله‌ور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و محمد فرازمند مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول