اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز دور دوم سفرهای تابستانی

حوادث رانندگی در شرق تهران 4 قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: از آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، حوادث رانندگی در شرق تهران جان 4 نفر را گرفته است.

حوادث رانندگی در شرق تهران 4 قربانی گرفت

مهران کرانیان امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دو مورد از این سه حادثه رانندگی متاسفانه در مناطق مسکونی و محورهای درون‏شهری مسیرهای شرق استان تهران روی داده است.

وی ادامه داد: حادثه نخست، چندی پیش در منطقه مسکونی و کارگاهی جاجرود در 20 کیلومتری تهران به وقوع پیوست و یکی از اهالی جان خود را از دست داد.

کرانیان اضافه کرد: حادثه دوم نیز روز گذشته در مقطع مقابل پارک فناوری شهر جدید پردیس محور تهران-شمال بین خودروی پراید و نفر پیاده رخ داد و فرد مضروب در دم جان باخت.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: البته این دو مورد حادثه رانندگی منجر به فوت در آمار سوانح جاده‏ای مورد محاسبه قرار نمی‏گیرد.

وی ادامه داد: اما حادثه سوم روز پنج‏شنبه در محور دماوند-فیروزکوه رخ داد که متاسفانه در آن سانحه دو نفر از یک خانواده جان خود را از دست دادند.

کرانیان اضافه کرد: دلیل اصلی وقوع حادثه سوم، خواب‏آلودگی و درنتیجه عدم توانایی در کنترل راننده بر خودروی سواری گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: بدین ترتیب همچنان توصیه ما به رانندگان در مسیرهای پرتردد، رفع خستگی و سپس مبادرت به رانندگی است.

*ضرورت افزایش پل‏های عابر پیاده شرق تهران

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران بر ضرورت افزایش پل‏های عابر پیاده شرق استان تهران در مقاطع مختلف جاده‏های این مسیر تاکید کرد.

وی تصریح کرد: البته تعداد پل‏های عابر پیاده در این مناطق به حد استانداردهای موجود است اما افزایش آن می‏تواند از سطح تلفات جاده‏ای ناشی از برخورد نفر پیاده با خودرو بکاهد.

کرانیان اضافه کرد: به مردم فهمیده منطقه نیز توصیه می‏کنیم تا به دلیل استقرار مسیرهای درون‏شهری در قالب محورهای ترانزیتی از پل‏های عابر برای تردد در سطح جاده استفاده کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول