اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کسب حداکثر نمره منفی

گواهینامه رانندگی 39 نفر در لرستان توقیف شده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: گواهینامه رانندگی 39 نفر در این استان به دلیل کسب نمره منفی و تخلفات رانندگی، ضبط و توقیف شده است.

گواهینامه رانندگی 39 نفر در لرستان توقیف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان، پرویز حسینی گفت: این تعداد گواهینامه رانندگی که طی سال جاری ضبط شده، متعلق به رانندگانی است که حداکثر نمره منفی را در مرحله اول کسب کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی برای 18 مورد تخلف نمرات منفی بین 3 تا 20 پیش‌بینی شده که متأسفانه این تعداد راننده با انجام این تخلفات نمرات منفی خود را در مرحله اول به 30 رسانده‌اند.

حسینی با بیان اینکه این رانندگان متخلف در طول محرومیت حق رانندگی ندارند، افزود:‌ گواهینامه این رانندگان به مدت سه ماه ضبط و بعد از مدت مقرر با واریز مبلغ چهار میلیون ریال به حساب خزانه‌داری کل، گواهینامه آنها مسترد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان لرستان تصریح کرد: رانندگی در زمان محرومیت به منزله رانندگی بدون مجوز است و فرد خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

حسینی گفت: واحد اجرائیات استان لرستان اسامی مالکان وسایل نقلیه‌ای که حداکثر نمره منفی مرحله اول را کسب کرده‌اند، استخراج و با دستیابی به آدرس آنان موضوع به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول