اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد عنبرآباد خبر داد

استقلال کامل دانشگاه آزاد عنبرآباد در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنبرآباد گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنبرآباد به صورت کامل مستقل شود.

استقلال کامل دانشگاه آزاد عنبرآباد در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسماعیل اسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های شهرستان جیرفت با نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ملی جیرفت اظهار داشت: در شهرستان عنبرآباد با توجه به دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی این واحد با 140 دانشجو در رشته‌های مورد نیاز راه‌اندازی شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به استقلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنبرآباد در آینده نزدیک عنوان کرد: باید در بحث جذب اعتبارات کمک‌های خوبی به این واحد شود تا روند رو به رشد دانشگاه را سرعت دهد.

حمید تیرگر رئیس جهاد دانشگاهی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه با بیان اینکه مبدأ تمام تحولات دانشگاه‌ها هستند، گفت: باید کارگروه‌هایی در حوزه‌های صنعت، گردشگری، انرژی پاک و ... در دانشگاه‌ها تشکیل و کنفرانسی در این زمینه برگزار شود.

وی افزود: راه‌اندازی پارک علم و فناوری در جنوب استان کرمان باید در دستور کار قرار گیرد.

تیرگر مراکز جهاد دانشگاهی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد را فعال ذکر و تصریح کرد: بانک خون بندناف رویان برای نخستین‌بار در مرکز جهاد دانشگاهی شهرستان جیرفت راه‌اندازی شده است.

مجید خزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: باید ستادی با عنوان «طرح توسعه پایداری جیرفت» متشکل از استادان متخصص در راستای ساماندهی محصولات کشاورزی و شناخت مشکلات این بخش شود.

همچنین هادی پورجاوید رئیس مؤسسه آموزش عالی جاوید شهرستان جیرفت در این جلسه اظهار داشت: از نظر علمی دانشگاه‌های این شهرستان در سطح بالایی قرار دارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول