اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوگاه نور سی‌سخت

150 طلبه کهگیلویه و بویراحمدی آموزش کلاس‌داری دینی دیدند

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از اردوی 150 طلبه به همراه خانواده‌های آنها به مدت سه روز در اردوگاه نور سی‌سخت برای آموزش کلاس‌داری دینی خبر داد.

150 طلبه کهگیلویه و بویراحمدی آموزش کلاس‌داری دینی دیدند

حجت‌الاسلام محمدزمان عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا بیان کرد: جهت ایجاد روحیه نشاط و طراوت، تشکر و قدردانی از خانواده‌های روحانیون، برگزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی، اردوی طلاب و روحانیون در اردوگاه نور سی‌سخت برگزار شد.

عرفانی با اشاره به اینکه رسالت روحانیون بیداری اجتماع و هدایت به سمت معارف الهی است، افزود: با توجه به برنامه‏ریزی‏های انجام شده طلاب و روحانیون در کنار این برنامه‏ها در کلاس‌های مختلف روش کلاس‌داری دینی شرکت می‌کنند.

وی افزود: جامعه ما به طلاب تحصیل کرده‌ای نیاز دارد که ذهن تحلیل‌گری داشته و بتوانند نیازهای جامعه را همسو با رشد و پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی به سرعت تشخیص دهند و از طریق برنامه‌های مفید، جوانان را متوجه خطرهای پیش رو کنند.

به گفته وی، بالا بردن سطح فکر و اندیشه جامعه اسلامی، معرفی معارف قرآن به جوامع بشری، تبیین فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، پاسخگویی به شبهات دینی، دفاع و حمایت آگاهانه از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از مسئولیت‌های مهمی هستند که بر عهده روحانیت گذاشته شده است.

این مسئول امور روحانیت در کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت حضور روحانی در میان مردم اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان برای تضعیف دین اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرده و برای کمرنگ کردن فرهنگ دینی خصوصا در بین قشر جوان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی جوانان را هدف قرار داده‌اند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه این استان وحدت و یکپارچگی و حضور روحانیون آگاه در جامعه را موجب خنثی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم وظیفه روحانیت است و روحانیون برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن هیچگاه نباید از زمان عقب بمانند و همواره باید در خط مقدم باشند.

عرفانی با اشاره به نقش روحانیون در جنگ نرم اظهار داشت: نقش روحانیون در زنده نگه داشتن اصول و مبانی دینی همواره در طول تاریخ کلیدی و سرنوشت‌‌ساز بوده است.

این اردو به مدت سه روز در اردوگاه نور سازمان تبلیغات اسلامی دنا و در شهر سی‌سخت برگزار شد و طلاب از بیانات و روش کلاس‌داری حجت‌الاسلام بیاتی از حوزه علمیه قم بهره‌مند شدند.

 انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول