اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد موقعیت مناسبی برای نخبه‌پروری دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با اشاره به تأثیر نخبگان در جامعه گفت: کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن ظرفیت‌های طبیعی و منابع کم‌نظیر موقعیت مناسبی برای نخبه‌پروری دارد.

کهگیلویه و بویراحمد موقعیت مناسبی برای نخبه‌پروری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی پیش از ظهر امروز در حضور نخبگان کنکور و المپیادهای کشوری با تأکید بر نقش سازنده این قشر فعال جامعه اظهار کرد: جوانی دوران شکوفایی استعدادهایی است که خداوند در وجود انسان به ودیعه گذاشته و هر کس بسته به پشتکار و زحمت خویش از این فرصت مناسب شایسته‌ترین استفاده را خواهد کرد.

حسینی به انتظارات خاص جامعه از جوانان نخبه اشاره کرد و گفت: هر انسان در جایگاه خود درجاتی دارد و یک فرد نخبه با توجه به مؤثر بودن خود در چارچوب جامعه، در رأس این درجه‌بندی قرار خواهد گرفت.

وی تلفیق اصالت و نژاد ایرانی با دین مبین اسلام را برای نخبگان بسیار مناسب برشمرد و افزود: با همراه شدن دین با نژاد اصیل ایرانی، ما بهترین امت را سازماندهی کرده‌ایم و ایمان داریم در آینده نیز سکاندار این سرزمین انسان‌های پاک و باشرافت و البته نخبه خواهند بود.

نخبگان رشد جامعه را سرعت می‌بخشند 

امام جمعه یاسوج همه جوانان ایران اسلامی را نخبه و مؤثر دانست و ابراز کرد: جوانان ما چنان‌چه تأثیر خود را در جامعه نشان ندهند ارزش واقعی خود را زیر سؤال برده‌اند.

این مسئول افزود: آن‌ها به گفته امام امت آینده‌سازان این مرز و بوم بوده که موظف هستند نهایت تلاش خود را جهت تسریع در پیشرفت جامعه اجرایی کنند.

حسینی به موقعیت مناسب استان کهگیلویه و بویراحمد جهت نخبه‌پروری اشاره کرد و گفت: این استان با دارا بودن 2 هزار چشمه ثابت و متغیر، آب و هوا و پوشش گیاهی مناسب و منابع عظیم نفت و گاز از جمله معدود استان‌های دارای موقعیت ارزشی جهت پرورش افراد نخبه و با پشتکار برای آینده‌سازی ایرانی بهتر است.

وی از حضور این نخبگان در استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شاهد اثر تحولی باشیم که این نخبگان در این استان ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول