اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد

افزودن 6 واحد امداد موتوری به ناوگان موتورلانس اورژانس اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از افزودن شش واحد امداد موتوری به ناوگان موتورلانس اورژانس استان اصفهان خبر داد.

افزودن 6 واحد امداد موتوری به ناوگان موتورلانس اورژانس اصفهان

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سال 82، امداد موتوری اورژانس 115 برای نخستین بار در کشور با تلاش دکتر اطمینانی، رئیس وقت این مرکز در استان راه اندازی شد.

وی با اشاره به موفقیت طرح امداد موتوری در کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار یا مصدوم و کارایی موثر در مناطق شهری و پرتردد، افزود: این طرح، برای مدتی به دلیل برنامه‌ی توسعه‌ پایگاه‌های استان متوقف و سپس در سال 90 با بکارگیری دو دستگاه موتورلانس، به طور مجدد احیا و راه‌اندازی شد و تاکنون 1620 مأموریت را در شهر اصفهان انجام داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: ناوگان موتورلانس اورژانس 115 استان اصفهان با توجه به کارایی بالای آن در مناطق شهری و پر تردد، از تعداد سه واحد امداد موتوری به 9 واحد افزایش یافت.

وی به نیاز اورژانس دیگر شهرستان‌های استان برای ایجاد واحد امداد موتوری اشاره کرد و گفت: در سال جاری تعداد 13 واحد امداد موتوری برای افزایش ناوگان موتورلانس استان پیش‌بینی شد که در نوبت اول شش دستگاه به شهرستان‌های خمینی شهر،  اصفهان، شاهین شهر، فلاورجان و نجف آباد تحویل داده شد.

اسماعیلی یادآور شد: در نوبت دوم نیز تعداد شش دستگاه به دیگر شهرستان‌های پیش‌بینی شده واگذار می‌شود که در این صورت تعداد واحدهای امداد موتوری استان به 15 واحد تا پایان سال جاری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول