اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی قمی تیم ملی کاراته:

به دنبال قهرمانی در لیگ جهانی با حداکثر مدال هستیم

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی کاراته گفت: در چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته به دنبال کسب مقام قهرمانی با حداکثر مدال هستیم.

به دنبال قهرمانی در لیگ جهانی با حداکثر مدال هستیم

علیرضا کتیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیش از شرکت در لیگ جهانی کاراته وان در کشور ترکیه،‌ تیم ملی با حضور چهره‌های شاخص کاراته کشور تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده و کاملا آماده درخشش این رقابت‌ها است.

وی با بیان اینکه علاوه بر کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این رقابت‌ها‌، اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کنیم بیان داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های مهمی همچون کاراته قهرمانی جهان را در پیش داریم، با هدف ارزیابی کاراته‌کاهای ملی‌پوش در استانبول حضور یافته‌ایم.

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان اضافه کرد: هدف ما ارزیابی کاراته‌کاهای تیم ملی در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه است تا ان‌شاءالله بعد از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا، در پیکارهای قهرمانی جهان نیز پر قدرت ظاهر شویم، ضمن اینکه دیگر هدف ما نیز کسب مدال خواهد بود.

وی یادآور شد: ما در دوره سوم لیگ جهانی کاراته که در کشور اندونزی برگزار شد، قهرمان شدیم و اکنون برای شناخت ترکیب نهایی مسابقات جهانی فرانسه، لیگ جهانی ترکیه با حضور تیم‌های اروپایی و حریفان جهانی میدان تدارکاتی مناسبی برای ما محسوب می‌شود.

کتیرایی بیان داشت: ترکیه پیشرفت خوبی در کاراته داشته و اکثر تیم‌هایی هم که در این رقابت‌ها حضور دارند از تیم‌های مدعی هستند، ضمن اینکه کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، ترکیه، صربستان و انگلستان از سطح خوبی برخوردارند و همچنین نباید از حضور تک چهره‌ها غافل ماند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاراته‌کاها در وضعیت خوب آمادگی قرار دارند تصریح کرد: با اینکه ملی‌پوشان بیشتر کارهای بدنسازی را انجام داده‌اند و در آمادگی 100 درصد نیستند، حریفان هم با آمادگی کامل در این پیکارها شرکت نمی‌کنند، اما باید کاراته‌کاها از تمام توانشان در این مسابقات استفاده کرده و نتیجه خوبی کسب کنند.

کاراته‌کای پر افتخار کشورمان در دهه 1370 همچنین در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی بعد از مسابقات ترکیه عنوان داشت: بعد از ترکیه چند نفر از کاراته‌کاها خط می‌خورند، اما ترکیب نهایی تیم مشخص نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه بعد از مسابقات ترکیه اردوی تیم ملی از نوزدهم شهریور ماه و پس از استراحت چند روزه آغاز می‌شود و در صورت مهیا شدن مقدمات سفر به آلمان تا زمان اعزام به لیگ جهانی فرانکفورت ادامه خواهد داشت.

کتیرایی یادآور شد: تا فرصت 70 روزه به مسابقات جهانی سال 2012 کاراته در کشور فرانسه، تمرینات فنی و بدن‌سازی به صورت همزمان دنبال می‌شود تا با دست پر از پیکارهای جهانی بازگردیم و به نتیجه مناسب دست یابیم.

تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در چهارمین مرحله لیگ جهانی عازم ترکیه محل برگزاری رقابت‌ها شده است و از امروز در اوزان مختلف نمایندگان خود را برابر رقبای مطرح شرکت‌کننده در این مسابقات به روی تاتامی خواهد فرستاد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول