اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

گازرسانی به 95 درصد شهر خورموج انجام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: 75 کیلومتر طرح تکمیلی گازرسانی به شهر خورموج با هزینه 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه انجام شده است که با انجام آن گازرسانی به 95 درصد شهر خورموج صورت گرفته است.

گازرسانی به 95 درصد شهر خورموج انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی صبح امروز در آیین بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمران شهری در شهر خورموج اظهار داشت: اداره گاز به خانواده‎های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و جانبازان 25 درصد حق اشتراک را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، به طوری که افتتاح گازرسانی به یک واحد مسکونی کمیته امداد حضرت امام در شهر خورموج حق اشتراک آن رایگان انجام و 50 درصد لوله کشی گاز توسط کمیته امداد و 50 درصد آن نیز توسط شرکت گاز دشتی هزینه شده است.

فرماندار دشتی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پانسیون شش واحدی پزشکان متخصص شهرستان دشتی اظهار داشت: اعتبار تخصیص‌ یافته مبلغ 186 میلیون تومان است که مبلغ 115 میلیون تومان آن در سال 90 تخصیص داده شده و مبلغ 71 میلیون تومان نیز در سال جاری اختصاص یافته است.

هاشمی با بیان اینکه خدمات دولت خدمات نظام است و خدمت به مردم یکی از افتخارات دولت است خاطر نشان کرد: در مجموع 435 میلیون تومان اعتبار برای این طرح پیش‌بینی شده و زیربنای این پانسیون 660 مترمربع و مدت زمان قرارداد این پروژه یکسال در نظر گرفته شده است.

در این آئین که امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی و مسئولان حضور داشتند پل عابر پیاده شهرداری خورموج با مبلغ 247 میلیون تومان اعتبار از محل تملک دارایی‎ها به طول 36 متر و ارتفاع شش متر به بهره‎برداری رسید.

همزمان احداث خیابان ساحلی شهر خورموج به طول 870 متر و عرض 30 متر و با 270 میلیون تومان اعتبار از محل تملک دارایی‎ها افتتاح شد. پروژه زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر نیز به مساحت 43 هزار مترمربع و با اعتبار 550 میلیون تومان افتتاح شد و هزینه این پروژه از محل تملک دارایی‎ها اختصاص یافته است.

همچنین عملیات اجرایی ساختمان اداره تعاون، کار و امور اجتماعی دشتی نیز با حضور مدیرکل تعاون و مسئولان محلی در زمینی به مساحت 758 متر و با زیربنای 384 مترمربع در دو طبقه آغاز شد که مبلغ قرارداد این پروژه 700 میلیون تومان است و از محل سفر سوم ریاست جمهوری تامین شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول