اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل:

استاندار با پر‌کاری در اذهان باقی می‌ماند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: نیکزاد تنها با استراتژی پر‌کاری و حرکت مدبرانه می‌تواند در حافظه سیاسی استان و مردم باقی بماند.

استاندار با پر‌کاری در اذهان باقی می‌ماند

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به حضور نیکزاد به عنوان استاندار اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت:‌ امیدواریم اکبر نیکزاد با سعه صدر بیشتر در راستای آبادانی کشور تلاش کند و در این مسیر نیز موفق باشد.

وی تاکید کرد: تفاوت نیکزاد در آن است که این خانواده در استان ماندگار هستند و هر چیزی را که مردم می‌بینند به حافظه می‌سپارند و شایسته است به حافظه مردم اعتماد کرد و برای آنها ارزش قائل شد.

این مسئول ادامه داد: ما نباید حافظه تاریخی مردم را خدشه‌دار کرده و یا با حرکت‌های نامناسب آنها را به نظام و دولت بد‌بین کنیم چراکه امروز از علی نیکزاد به دلیل اقدامات مناسب چهره‌ای مطلوب و درخور توجه و احترام در ذهن مردم وجود دارد و برادرش باید به تقویت این ذهنیت خوب با توان مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم کمک کند.

این فعال سیاسی اردبیل تصریح کرد: این تغییر و دگرگونی را مردم در انتخابات مجلس نشان دادند و به همه ثابت کردند که هر کس در مسیر مردم حرکت نکند به یقین مورد طرد و غضب مردم قرار می‌گیرد.

نوروزی گفت:‌ نیکزاد در جایگاه استاندار اردبیل باید توانمندی سیاسی و مدیریتی را به طور همزمان و همه‌جانبه در ابعاد گوناگون نشان دهد و با برطرف کردن ضعف‌های موجود به امیال و آرزوهای مردم پاسخ دهد.

این مسئول با اعلام اینکه در استان یک قفل‌شدگی خاصی را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم، اظهار داشت: اگر نیکزاد بتواند این قفل‌ها را رمز‌گشایی کند در عرصه سیاسی و حافظه مردم ماندگار خواهد بود و چهره او نیز به مانند علی نیکزاد محبوب و همیشه روشن خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل افزود: اگر در این زمینه موفقیتی کسب نکند هم استان و هم نیکزاد ضرر خواهد کرد که امیدواریم با همراهی و هماهنگی استاندار جدید با نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین نمایندگان مجلس به انتظارات به‌جا و شایسته مردم پاسخی مثبت داده شود.

نوروزی گفت: ما در استان دو طیف نمایندگان را شاهد هستیم که اتحاد هفت نماینده قابل قبول و شایسته نیست اما وحدت نمایندگان اصولگرای استان قابل قبول است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول