اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مساجد گیلان:

فعالیت‌های بسیج در مساجد انجام شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج مساجد و محلات گیلان گفت: فعالیت‌های بسیج باید در مساجد انجام شود.

فعالیت‌های بسیج در مساجد انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدعلی علیزاده ‌در همایش روز جهانی مساجد و روز بسیج مساجد و محلات در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس اظهار کرد: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه بسیج و مساجد هستند و نباید اجازه داد برنامه‌ و فعالیت‌های بسیج و مساجد از هم جدا شوند.

وی با بیان اینکه سه چیز در روز قیامت از ما شکایت می‌کند گفت: مساجد به دلیل اینکه آنها را خالی گذاشتیم، عالم دینی که از علم او استفاده نکردیم و قرآنی که آن را مطالعه و به آن عمل نکردیم در روز قیامت از ما شکایت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های بسیج مساجد و محلات گیلان از اجرای گشت‌های امنیتی در اطراف مساجد و محلات برای برخورد با افراد مجرم و سارق خبر داد.

وی اذعان کرد: گشت‌های بازرسی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به آزادسازی زندانیان غیرعمد، جمع‌آوری و اهدای سبد کالا به نیازمندان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

علیزاده پاسداری و ترویج فرهنگ شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا را از دیگر وظیفه‌های بسیج مساجد و محلات دانست و ابراز کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما که مورد استقبال قرار گرفته مشاوره تخصصی خانواده و حقوقی است.

وی با اشاره به کمک به دولت در امر محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی افزود: حضور در تمام صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب جزو وظایف‌ همه‌ ماست.

مسئول بسیج مساجد و محلات گیلان برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین را از برنامه‌های مهم بسیج دانست و گفت: برگزاری نشست‌های روشنگری برای بیان حقایق سیاسی و اجتماعی و برگزاری طرح نشاط و تعالی در فصل تابستان از برنامه‌های بسیج است.

وی با تصریح بر اینکه دشمن به دنبال گرفتن فرهنگ عاشورایی از جوانان ماست متذکر شد: دشمن با برنامه‌های پیچیده در راستای این هدف فعالیت می‌کند.

در مراسم مذکور که با حضور جمعی از فرماندهان بسیج، ائمه جماعات، مسئولان فرهنگی کانون‌ها و هیئت امنا مساجد برگزار شد، جمعی از فعالان فرهنگی کانون‌های مساجد با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول