اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

غرق شدن 2 جوان در رشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رشت ازغرق شدن دو جوان 18 و 21ساله بر اثر بی‌احتیاطی در دریای خشک‌بیجار و لشت‌نشای این شهرستان خبر داد.

غرق شدن 2 جوان در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با تاکید بر ضرورت استفاده از طرح سالم‌سازی دریا اظهار کرد: پرونده دو جوانی که در دریای خشک‌بیجار و لشت‌نشا غرق شدند در دستور کار پلیس رشت قرار  گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند جوانی به نام میثم 18 ساله اهل و ساکن رشت و فردی دیگر به نام علی 21 ساله ساکن اصفهان به دلیل شنا در خارج از طرح سالم‌سازی و آشنا نبودن با فنون شنا غرق شدند.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه جسد این دو نفر توسط عوامل ساحلی از آب خارج شده است، تصریح کرد: اجساد این جوانان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شده است.

وی از خانواده‌ها خواست برای پیشگیری از موارد مشابه، هشدارهای پلیس و نیروهای امدادی را جدی بگیرند و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا نکنند.

ا‌نتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول