اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

عشق مردم به رهبری از بین رفتنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: عشق مردم به رهبر و مولای خویش آنچنان عمیق است که هیچ‌کس نخواهد توانست این رابط و علقه را جدا کند.

عشق مردم به رهبری از بین رفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز جلسه شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه و با حضور سردار حیدری، مسئول امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضای ذیربط در محل سالن اجتماعات دفتر استانداری برگزار شد.

هاشمی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: با توجه به کارنامه درخشان مردم استان در دوران دفاع مقدس، نتیجه حاصله اذهان را به سوی غیرت، جوانمردی و رشادت‌ها خواهد برد که مردم استان جانانه از خاک و میهن خود از مقام دفاع برآمدند.

وی تصریح کرد: شناسایی زیرساخت‌های فیزیکی و فکری در حوزه پدافند غیرعامل در مقابله با تهدیدات احتمالی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپلتیکی استان، افزود: استان کرمانشاه از منظر استراتژیست‌های جمهوری اسلامی، استانی است که قطعاً در حوزه مدیریت بحران و مقابله با تهدیدات احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تاثیرگذار خواهد بود، پس شناسایی زیرساخت‌های فیزیکی و فکری در حوزه پدافند غیرعامل استان، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

هاشمی با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل، بیان داشت: شک نکنیم که این مدیریت عقلایی و استراتژیک محض مسئولان نظام است که در حوزه‌های مختلف و در مواقع لزوم و حساس جلوی توطئه‌های شیطانی دیگر کشورها را گرفته و همچنان توانایی دفاع و صیانت از مملکت خود را دارا هستند.

وی همچنین هوشیاری و بصیرت ملت ایران اسلامی را از دیگر عوامل خنثی کردن توطئه‌های معاندان نظام عنوان کرد و گفت: عشق مردم به رهبر و مولای خویش آنچنان عمیق است که هیچ‌کس نخواهد توانست این رابط و علقه را جدا کند.

استاندار کرمانشاه خطاب به کارگروه‌های تخصصی اعلام کرد: ادبیات پدافند غیرعامل باید به‌صورت تخصصی به مدیران آموزش داده شود و دستگاه‌های اجرایی در تعیین رابط تخصصی خود هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیرانی که در جوامع خود بی‌خیال و بی‌تفاوت عمل می‌کنند، آفت جامعه را به‌دنبال خواهد داشت؛ لذا توانمندی مدیران در تمامی زمینه‌ها، به‌خصوص علوم انسانی هم به‌نحوی لازمه و شرط اساسی کار در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول