اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات مشاعره دانش‌آموزی اردکان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: مرحله پایانی مسابقات مشاعره دانش‌آموزی اردکان برگزار شد.

مسابقات مشاعره دانش‌آموزی اردکان به کار خود پایان داد

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: این دوره از مسابقات مشاعره به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری با شرکت 100 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهرستان اردکان و طی چهار روز متوالی در محل کانون امام خمینی(ره) برگزار شد.

سیدحسین مهدی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات که در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد، در مجموع 30 دانش‌آموز اردکانی به مرحله پایانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: در مقطع ابتدایی زهرا شاکر، سعیده‌سادات احمدی و فاطمه حیدرزاده، در مقطع راهنمایی ریحانه تقی‌زاده، محمدصادق اکبری و طیبه عزیزی و در مقطع متوسطه فاطمه نوری، عاطفه شاکر و حوریه سادات مطلبی رتبه اول تا سوم گروه‌های خود را کسب کردند.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: این دوره به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان علاقه‌مند به ادبیات و شعر فارسی و با حضور اساتید و شعرای برجسته شهرستان اردکان به عنوان مربی و داور برای سومین سال متوالی برگزار شد.

وی بیان کرد: نفرات اول برای شرکت در مسابقات استانی در کلاس‌های در نظر گرفته شده آموزش دیده و در موعد مقرر به استان اعزام می‌شوند.

به نفرات اول تا سوم به ترتیب 3 میلیون، 2 میلیون و یک میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا شد.

درخشش دختران دانش‌آموز افغانی از جمله خواهران "باریک زهی" در گروه مقطع راهنمایی و رقابت نزدیک آنان با دانش‌آموزان اردکانی از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات مشاعره دانش‌آموزی شهرستان اردکان بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول