اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد خبر داد

55 طرح عمرانی در مهاباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: 55 طرح عمرانی مختلف با بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت در مهاباد به بهره‌برداری رسید.

55 طرح عمرانی در مهاباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خضر کاک‌درویشی در آیین بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی گوگ‌تپه مهاباد که با حضور استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: کار ریل‌گذاری راه‌آهن مراغه - ارومیه در قطعه میاندوآب تا مهاباد به پایان رسیده است .

به گفته وی‌با اتمام کار ریل‌گذاری در این قطعه به طول 38 کیلومتر شهرستان مهاباد نیز به شبکه راه‌آهن سراسری متصل می‌شود.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: با اتصال این شهرستان به شبکه راه‌آهن سراسری به زودی صدای سوت قطار به برکت خدمات دولت نهم و دهم در این شهرستان به گوش می‌رسد.

کاک‌درویشی اظهار داشت: کارهای اجرایی ساختمان ایستگاه قطار راه‌آهن مهاباد و محوطه‌سازی آن نیز مراحل پایانی خود را پشت سرگذاشته و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح مهم و ماندگار خواهیم بود .

وی با قدردانی از توجه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان مهاباد گفت: در سفرهای شهرستانی ایشان 44 طرح با 60 میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسید که این شهرستان تاکنون توانسته است با بیشترین پیشرفت فیزیکی در اجرای این طرح‌ها در میان دیگر شهرستان‌ها رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

همچنین امروز با حضور استاندار آذربایجان‌غربی بهره‌برداری از دو طرح عمران شهری در مهاباد آغاز شد .

شهردار مهاباد در این مراسم افزود: این طرح‌ها شامل بوستان بلوار خبرنگار و یک آمفی تئاتر روباز است که در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث شده است .

ابراهیم کریمی گفت: این بوستان دارای فضای سبز، محل بازی کودکان، نمازخانه، آلاچیق، مبلمان پارک، لوازم ورزشی و سرویس بهداشتی مجزا است .

وی افزود: آمفی‌تئاتر یاد شده نیز نخستین آمفی‌تئاتر روباز جنوب استان است که 4 هزار و 100 مترمربع مساحت دارد و می‌توان از آن به عنوان پیست اسکیت نیز استفاده کرد .

کریمی اضافه کرد: برای اجرای این دو طرح در مجموع 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی گفت: در طول هفته دولت در این شهرستان طرح‌های عمران شهری به ارزش 60 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول