اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان:

گیلان دومین استان کشور در گازرسانی است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان گفت: گیلان دومین استان کشور در امر گازرسانی است.

گیلان دومین استان کشور در گازرسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مسعود برادران نصیری عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه راه‌اندازی ایستگاه‌های c.g.s-t.b.s آخوند محله لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: عملکرد تمام تلاش خدمتگزاران در اداره گاز عدالت محور باشد.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان ادامه داد: در گیلان 12 هزار و 523 کیلومتر لوله با تعداد 380 هزار و 483 انشعاب به 635 هزار مشترک گاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه گیلان دومین استان کشور از نظر تعداد خانوار در امر گازرسانی است، تصریح کرد: به‌زودی گازدار شدن هزارمین روستای استان را جشن می‌گیریم.

برادران‌نصیری با اشاره به اینکه تا امروز 988 روستا در گیلان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: بالغ بر 61 درصد استان گازدار هستند.

وی درباره جایگاه‌های CNG استان اذعان کرد: اکنون 75 جایگاه CNG در استان وجود دارد.

این مسئول با تصریح بر اینکه در ابتدای دولت نهم تنها 243 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند بودند، خاطرنشان کرد: اکنون این میزان سه برابر یعنی به 988 روستا رسیده است.

وی هدف از ارائه این خدمات در روستاها را مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها دانست و ابراز کرد: این امر در گرو توزیع عادلانه خدمات اجتماعی است.

برادران نصیری به پروژه گاز لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: با این ایستگاه علاوه بر فشار گاز مورد نیاز شهرستان لنگرود تامین حجم بیشتری از گاز که وارد شبکه توزیع می‌شود را به دنبال دارد.

به گفته وی، احداث این ایستگاه موجب بهره‌مند شدن روستاهای بارکوسرای لاهیجان از نعمت گاز نیز می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ما تحت ولایت امام خامنه‌ای وظیفه خدمت‌رسانی خود را انجام می‌دهیم خاطرنشان کرد: مصرف متوسط گاز روزانه در گیلان 13 میلیون متر مکعب است.

وی هزینه پروژه گازرسانی مذکور را 2 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول