اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه خبر داد

اجرای 15 طرح بزرگ در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: 15 طرح بزرگ و اثرگذار ارومیه در قالب طرح‌های مهر ماندگار در زمان حاضر اجرا می‌شوند.

اجرای 15 طرح بزرگ در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد شریف‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی فاز سه مجتمع نمایشگاه‌های اتومبیل ارومیه، اظهار داشت: برای تکمیل این طرح‌ها بیش از 15 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: بیمارستان 400 تختخوابی، ورزشگاه 15 هزار نفری، آزمایشگاه مرجع ارومیه، دانشکده دامپزشکی و راه‌ها و بزرگراه‌ها از جمله این طرح‌های مهر ماندگار ارومیه هستند.

به گفته فرماندار ارومیه بزرگراه ارومیه - میاندوآب، بزرگراه تبریز - ارومیه و بزرگراه ارومیه - سرو از جمله طرح‌های بزرگ و اثرگذار ارومیه هستند که در قالب مهر ماندگار ساخته می‌شوند.

وی اضافه کرد: همزمان با بزرگداشت هفته دولت امسال 115 طرح عمرانی و چندین طرح تولیدی و خدماتی در ارومیه افتتاح و مورد‌ بهره‌برداری قرار گرفت.

شریف‌نژاد تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها که در مناطق مختلف شهری و روستایی احداث شده‌اند بیش از 510 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل پروژه‌های ورزشی، آبرسانی، احداث و آسفالت راه روستایی، و ده‌ها طرح خدمات شهری است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، شاخص‌های برخورداری شهرستان ارومیه به نحو قابل ملاحظه‌ای ارتقا یافت.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: روز گذشته نیز سه واحد بزرگ تولیدی با بیش از 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در ارومیه افتتاح شد که شامل کارخانه آسفالت رنگی، واحد تولیدی لوازم بهداشتی و نان صنعتی جزو این طرح‌ها هستند.

مجتمع فاز سه نمایشگاه‌های ارومیه در روستای جهتلوی ارومیه واقع شده که برای تامین آب این مجتمع 4 هزار و 200 متر لوله‌گذاری و یک هزار و 500 متر شبکه انتقال اصلی آب احداث شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول