اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دو روستای شهرستان شوش به شبکه آب متصل شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیران شهرستان شوش دو روستای این شهرستان به شبکه آب سراسری متصل شد.

دو روستای شهرستان شوش به شبکه آب متصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، پیش از ظهر امروز دو پروژه آب‌رسانی به روستاهای شهرستان شوش با حضور مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شوش در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها دو روستای بزرگ این شهرستان به شبکه آب سراسری متصل شده است.

عبدالرضا سعیدی‌نیا افزود: این پروژه‌ها در دو روستای سندال و رغیوه از توابع بخش فتح‌المبین است که سال‌هاست با مشکلات آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی درباره اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 500 میلیون ریال از محل اعتبارات عمران‌شهری، روستایی و عشایری تأمین شده است.

وی با اشاره به میزان خانوار‌های ساکن در این دو روستا افزود: در این دور روستا بیش از 80 خانوار ساکن هستند و اجرای این پروژه حداقل مشکل 400 نفر را در این شهرستان برطرف کرده است.

گفتنی است شهرستان شوش از شهرهایی است که دارای روستاهای متعدد است و به این دلیل مشکلات در روستاهای این شهرستان بسیار زیاد است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول