اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران خبر داد

حضور فوتبالیست‌های جدید در ترکیب نساجی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از پیوستن 3 بازیکن جدید به ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران خبر داد.

حضور فوتبالیست‌های جدید در ترکیب نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادتمند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با بیان اینکه باید از تمامی استعدادهای فوتبالی برای کسب موفقیت بهره برد، بیان داشت: تلاش خواهیم کرد انتظارات کادر فنی را برای جذب بازیکنان برآورده سازیم.

سعادتمند تصریح کرد: تیم فوتبال نساجی را به لحاظ فنی به سطح مطلوبی خواهیم رساند و همچنان هوادران منتظر خبرهای خوش درباره نقل و انتقالات این باشگاه باشند.

وی تاکید کرد: عوامل عدم نتیجه در فصول گذشته از سوی کادر فنی در حال بررسی است و کادر فنی در حال دستیابی به راهکارهای مناسب برای موفقیت در فصل جاری است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از حضور 3 بازیکن جدید به ترکیب این تیم خبر داد و افزود: فرهاد خیرخواه از تیم فوتبال پاس همدان و میلاد صف شکن آقای گل لیگ دو را برای تکمیل کادر فنی با نظر اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران محسوب می‌شود.

سعادتمند گفت: مجید کاویانپور که قراردادش با تیم فوتبال نساجی مازندران تمام شده بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد با این تیم قراداد امضا کرد.

وی یادآور شد: همچنین پنج بازیکن جدید در چند روز گذشته به این باشگاه اضافه شده است که امیدواریم با وجود این هشت بازیکن به نتایج خیره‌کننده‌ای دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با بیان اینکه کارهای زیرساختی و بنیادی در دستور کار نساجی قرار گرفته است، گفت: باید برای حرفه‌ای شدن باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران اقدامات گسترده‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول