اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر:

مدیریت‌های ضعیف موجب رکود فوتبال بوشهر شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: همه رکود و درجا زدن‌های فوتبال بوشهر را مربوط به ضعف مدیریت‌ها می‌دانم.

مدیریت‌های ضعیف موجب رکود فوتبال بوشهر شده است

حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از پیروزی تیم شاهین بوشهر مقابل شهرداری یاسوج اظهار کرد: شهر خود بوشهر را با جان و دل دوست داریم و به همین خاطر هرگونه سختی و یا جفایی را به جان می‌خریم و تنها هدف ما اعتلای فوتبال این دیار است.

وی به دلایل برگشتن خود به شاهین اشاره کرد و گفت: چیزی مگر عشق و علاقه به بوشهر و مردم این استان موجب این بازگشت نشد و ما نیز در این فوتبال آماده همه نوع برخوردی با خود هستیم.

کللی‌فر با بیان این که در این فوتبال اگر نتیجه بگیری عزیزی و اگر عکس آن شد از چشم می‌افتی، تصریح کرد: این شرایط کنونی فوتبال است ولی به هر حال همه نوع برخوردی که در فوتبال بوشهر با ما بشود را با جان و دل خریداریم.

وی با ابراز این سخن که میان این تیم شاهین و تیمی که در سال 87 با هدایت وی به لیگ برتر راه یافت تفاوت‌های بسیاری است، اظهار کرد: آن تیم از لحاظ مهره و فنی در اندازه این تیم نبود ولی خاصیت شاهین در آن سال انگیزه فراوانی بود که در کمتر تیمی پیدا می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین تصریح کرد: آن تیم را با دست خالی و البته الطاف خداوند به لیگ برتر رهنمون ساختیم و البته نقش هواداران عاشق شاهین که زندگی خود را به خاطر این تیم رها کرده بودند بی‌بدیل بود.

کللی‌فر ادامه داد: تیم کنونی را با استفاده از اعتبار خودمان ساخته‌ایم و اکنون کوله‌باری از مشکلات را به دوش می‌کشیم که از چند سال قبل تاکنون برای ما به ارث رسیده است.

وی مشکلات مالی را اساسی‌ترین مشکل پیش روی شاهین بوشهر دانست و گفت: در تلاش هستیم تا با تعامل مسئولان این مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی تیم شاهین بوشهر با بیان اینکه برای راه یافتن به لیگ برتر چندان ناامید نیستیم، تصریح کرد: ولی من هیچ قولی به هواداران این تیم برای راهیابی به لیگ برتر نمی‌دهم و اصولا اهل قول دادن نیستم.

وی موفقیت هر تیم را تنها در وجود دو عامل پول و مهره ندانست و گفت: مگر شاهین سال 87 و گهر سال 91 چه اندازه پول و مهره داشتند که توانستند به لیگ برتر صعود کنند.

کللی‌فر با بیان اینکه عشق و امید مردم بوشهر را ناامید نخواهیم کرد، افزود: بدون هیچ چشمداشتی این تیم را تحویل گرفتم و تنها با هدف موفقیت آن خارج از هرگونه منفعتی کار را ادامه می‌دهم.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دلیل رخوت و رکود فوتبال بوشهر را در چه می‌دانید، خاطرنشان کرد: بوشهر فوتبال اصیلی دارد ولی من هر چه مشکل در فوتبال این استان وجود دارد را به دلیل ضعف مدیریت‌ها و عدم توجه به فوتبال پایه می‌دانم.

کللی‌فر در پاسخ به سؤالی دیگر که آیا اکنون و در این برهه از برخوردی که در لیگ برتر سال 87 با شما شد و از تیم کنار گذاشته شدید نمی‌هراسید، تصریح کرد: ما لباس این فوتبال را پوشیده‌ایم و منتظر روزهایی از آن روزگاران بدتر هستیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول