اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

بهره‌برداری از 9 طرح صنعتی در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان لرستان گفت: به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از 9 طرح صنعتی در لرستان آغاز شد.

بهره‌برداری از 9 طرح صنعتی در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان لرستان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت، بهره‌برداری از 9 طرح صنعتی در نقاط مختلف لرستان آغاز شده که این واحدهای صنعتی و تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی 150 نفر و با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شده‌اند.

حجت‌الله بیرانوند اظهار داشت: این واحدهای تولیدی و صنعتی هم‌زمان با هفته دولت در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود و کوهدشت افتتاح و فعال شدند.

رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان لرستان گفت: 92 پروانه بهره‌برداری صنعتی از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال در این استان صادر شده که این واحدها زمینه اشتغال به کار بیش از هشت هزار نفر را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: همچنین46 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از 21 میلیارد ریال به منظور استفاده از منابع ارزی صندوق توسعه ملی نیز تایید و به مراجع مسئول معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان لرستان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 207 مجوز تاسیس صنعتی در لرستان صادر شده، گفت: اشتغالزایی این تعداد طرح صنعتی دارای مجوز هفت هزار و 207 نفر است.

بیرانوند افزود: مجتمع پتروشیمی بتن وان لرستان نیز یکی از طرح‌های صنعتی مهر ماندگار استان است که با حجم سرمایه‌گذاری هفت هزار میلیارد ریال امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان لرستان گفت: کارخانه داروسازی بایر افلاک با اعتبار 500 میلیارد ریال و یکی از طرح‌های مهر ماندگار استان توان مناسبی را در توسعه و رونق صادرات استان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول