اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

کلید جذب گردشگر در آوج زده شد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: با کلنگ‌زنی مجموعه گردشگری آبشار شاه‌دره در شهرستان آوج کلید جذب گردشگر در این شهرستان زده شد.

کلید جذب گردشگر در آوج زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، عصر امروز مجموعه بزرگ فرهنگی و گردشگری آبشار شاه‌دره در شهرستان آوج با حضور استاندار قزوین کلنگ‌زنی شد.

احمد عجم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه فرهنگی و تفریحی در شهرستان آوج، اظهار کرد: بهره‌برداری مناسب و توجه به زیرساخت‌ها لازم است که در اولویت کار‌ها و فعالیت‌های مسئولان امور گردشگری شهرستان آوج قرار داشته باشد.

استاندار قزوین افزود: فضاسازی مناسب و توجه دایم به زیست‌گاه‌های طبیعی به عنوان مناطق گردشگری می‌تواند در توسعه همه‌جانبه گردشگری در استان قزوین مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های تفریحی و اجتماعی استان قزوین در حال اجرا و پیگیری است، عنوان کرد: این واحد‌ها و طرح‌های گردشگری با همکاری نهاد‌های مسئول در بخش فرهنگی احداث می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به سیر بسیار مطلوب توسعه بخش‌های عمرانی در این استان تصریح کرد: این مهم بیانگر عزم بالا و دقت مسئولان استانی است.

عجم با اشاره به اینکه با احداث و راه‌اندازی این مجموعه تفریحی در شهرستان آوج گام بسیار بلندی در راستای جذب گردشگران استان‌ها و شهرستان‌های همجوار به شهرستان آوج برداشته می‌شود، بیان کرد: مسافرانی که قصد عبور از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را داشته باشند با مشاهده این مجموعه عظیم فرهنگی و تفریحی به سوی این منطقه جذب شده و موجب درآمد‌زایی برای اهالی این منطقه می‌شوند.

وی با مهم ارزیابی کردن نقش جوانان در امر عمرانی و سازندگی ابراز کرد: تحقق تمام اهداف مورد نظر که پیش‌بینی شده تنها با اراده بالای متخصصان و نخبگان جوان ایرانی امکان‌پذیر است و مسئولان و فرمانداران در شهرستان‌های استان قزوین باید این اصل را به عنوان محوری کلیدی مورد توجه دایم خویش قرار دهند.

استاندار قزوین ادامه داد: در همین راستا قرار است جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی متعددی در هفته‌های جاری برای بررسی مشکلات و دغدغه‌های حوزه جوانان و نوجوانان با حضور مسئولان و مدیران مربوطه تشکیل شود.

عجم خاطر نشان کرد: استمرار طرح‌های عمرانی در استان قزوین نیازمند تلاش و عزم همگانی است.

گفتنی است، این طرح استانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال، از محل پروژه‌های دولتی احداث می‌شود.

همچنین فاز ابتدایی این طرح نیز تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول