اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشن‌ بادبادک‌ها با موضوع آب

پرواز بادبادک‌ها آسمان قم را آبی‌تر کرد

خبرگزاری فارس: با برگزاری نخستین جشنواره بادبادک‌ها با موضوع آب، کودکان قمی اهمیت آب را در آسمان‌ها فریاد زدند.

پرواز بادبادک‌ها آسمان قم را آبی‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، نخستین جشنواره بادبادک‌ها با موضوع آب امروز همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب با حضور بیش از 500 نفر از حامیان آب و خانواده‌های آنان در بوستان علوی قم برگزار شد.

در این جشنواره که در فضایی شاد، مفرح و باطراوت برگزار شد بسیاری از کودکان قمی که در مدارس خود به عنوان حامیان آب از سوی شرکت آب و فاضلاب انتخاب شده‌اند حضور داشتند و بادبادک‌های خود را که با نقاشی‌ها و شعارهایی با موضوع آب آراسته بودند به آسمان فرستادند.

مدیر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: ما هر ساله در ایام هفته صرفه‌جویی حرکت نمادین و تجمع بزرگ دانش‌آموزان حامی آب را در یکی از بوستان‌ها و میادین شهر قم داشتیم.

وی افزود: بر همین اساس امسال جشنواره بادبادک‌ها را با موضع آب برنامه‌ریزی کردیم و از حامیان آب دعوت کردیم با بادبادک‌های خود در این جشنواره شرکت کنند.

محمد کربلایی‌ابراهیمی با بیان اینکه بیش از 500 دانش‌آموز حامی آب به همراه خانواده‌های خود در این برنامه متنوع حضور پیدا کردند خاطر نشان کرد: هدف از این جشنواره توجه دادن کودکان و نوجوانان به موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب بود.

اجرای برنامه‌های شاد توسط مجریان و بازیگران صدا و سیمای مرکز قم از بخش‌های این جشنواره بود که با استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان روبه‌رو شد.

در پایان از کسانی که بهترین بادبادک را با موضوع آب تهیه کرده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول