اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم خبر داد

بهره‌برداری از چهار طرح صنعتی در منطقه آزاد قشم

خبرگزاری فارس: مدیر صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هم‌زمان با هفته دولت چهار پروژه صنعتی به همت بخش خصوصی در قشم به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از چهار طرح صنعتی در منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمدرضا نوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار پروژه صنعتی با فعالیت در زمینه تولید بتن آماده، درب و کابینت، شن و ماسه و لوازم آرایشی و بهداشتی مجموعاً با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 40 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در ششمین روز از هفته دولت در منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

به گفته وی، بهره‌برداری از محصولات شرکت گل‌پاک قشم تولید کننده محصولات بهداشتی در فاز نخست با ظرفیت سالانه 360 هزار عدد و فرصت اشتغال‌زایی برای 13 نفر با حجم سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال در شهرک صنعتی تولا از جمله این پروژه‌ها در هفته دولت است.

مدیر صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم افزود: محصولات شرکت توس پارت بتن قشم نیز با ظرفیت سالانه 129 هزار مترمکعب بتن با اشتغال‌زایی 13 نیروی کار و 14 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری طی آیین‌های هفته دولت در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: محصولات شرکت هنردکور مد قشم با ساخت درب و کابینت و ظرفیت تولید یک ‌هزار و 500 درب و 12 هزار مترمربع کابینت در سال با سرمایه‌گذاری بیش از 10 میلیارد ریال و اشتغال 18 نیروی کار نیز هم‌زمان با هفته دولت در این منطقه افتتاح و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

نوری هم‌چنین از افتتاح پروژه تولید شن و ماسه شرکت سحر نیکان قشم با ظرفیت سالانه 6 هزار تن با اشتغال‌زایی هفت نیروی کار مستقیم و یک میلیارد و 270 میلیون ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به عنوان دیگر پروژه صنعتی هفته دولت در منطقه آزاد قشم نام برد.    

یادآور می‌شود، 15 پروژه سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی با حمایت این سازمان طی آیین‌های ویژه هفته دولت با اعتباری حدود 400 میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی، تجاری، صنعتی و گردشگری در نقاط مختلف جزیره قشم افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول