اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان:

پاسخ اعتماد باشگاه را با صعود به لیگ برتر می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان گفت: انگیزه بسیاری برای درخشش در لیگ دسته یک داریم تا با صعود به لیگ برتر جواب اعتماد آنها را بدهیم.

پاسخ اعتماد باشگاه را با صعود به لیگ برتر می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپیده صالحی ‌در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه فولاد ماهان در راستای توجه به ورزش استان، تصمیم گرفته امسال یک تیم بومی را در لیگ دسته یک شرکت بدهد.

وی با اشاره به حضور تیم بسکتبال فولاد ماهان در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان بیان کرد: برای شرکت در این مسابقات، تمرینات خود را از روز شنبه آغاز کردیم، اما با توجه به وقت محدودی که در اختیار داشتیم، توانستیم به آمادگی نسبی دست یابیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان به آغاز مسابقات لیگ دسته یک بانوان از فردا اشاره کرد و بیان داشت: بازیکنان انگیزه بالایی برای صعود به لیگ برتر دارند و با توجه به این انگیزه می‌توانیم به درخشش آنها امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با حمایت‌هایی که مدیران و مسئولان باشگاه از تیم ما به عمل می‌آورند، بتوانیم پاسخ اطمینان آنها را بدهیم.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور از فردا در رشت آغاز می‌شود و تیم فولاد ماهان در روزهای آینده با تیم‌های هیئت بسکتبال زنجان، تفت مسجد سلیمان، خانه بسکتبال مشهد و بسکتبال گیلان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول