اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

مجتمع بزرگ تجاری خدماتی انقلاب بروجن کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی، مجتمع بزرگ تجاری خدماتی انقلاب بروجن کلنگ‌زنی شد.

مجتمع بزرگ تجاری خدماتی انقلاب بروجن کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی در مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع بزرگ تجاری اظهار داشت: با کارشناسی‌های انجام شده اعتبارات مورد نیاز این طرح برآورد شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح 80 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری 20 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح تخصیص داده شده است.

عنابستانی بیان داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه کرده است که با بهره‌برداری از این طرح یک خدمت دیگر به خدمات این دولت در شهرستان بروجن اضافه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت همکاری و تعامل بخش‌های مختلف این استان در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه نیازمند عزم همگانی است که دستگاه‌های ذیربط در این راستا باید تلاش بیشتری داشته باشند.

عنابستانی افزود: باید از همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این استان در راه رشد و آبادانی آن بهره گرفت و با مدیریت صحیح منابع، در تحقق اهداف مورد نظر گام مهمی برداشت.

وی در ادامه عملکرد دولت نهم و دهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دوران فعالیت دولت نهم و دهم فعالیت‌ها و برنامه‌‎های بسیار مثبتی در کشور و به ویژه این استان صورت گرفت و گام‌های موثری در راستای محرومیت‌زدایی از چهره این استان برداشته شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول