اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دولت

15 طرح کشاورزی در قصرشیرین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: در پنجمین روز از هفته دولت 15 طرح کشاورزی در قصرشیرین با اعتبار 20 میلیارد و 950 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

15 طرح کشاورزی در قصرشیرین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین در مراسم افتتاح 15 طرح کشاورزی در قصرشیرین اظهار کرد: اعتبار این طرح‌ها 20 میلیارد و 950 میلیون ریال است.

پروین افزود: این طرح‌ها شامل 13 طرح سیستم تحت فشار آبیاری و دو کانال آبرسانی است. 750 هکتار از اراضی کشاورزی قصرشیرین زیر پوشش این طرح‌ها قرار می‌گیرند.

فرماندار قصرشیرین از افتتاح و طرح خدماتی و عمرانی در پایانه مرزی خسروی خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل خرید و نصب چهار دستگاه آب‌سرد‌کن در سالن‌های پایانه بین‌المللی خسروی و نقطه صفر مرزی و همچنین ساخت تابلو تبلیغاتی به متراژ 60 متر‌مربع در نقطه صفر مرزی است که با اعتبارات سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه انجام و خریداری شده است.

پروین با بیان اینکه برای خرید آب‌سردکن‌ها و ساخت تابلو تبلیغاتی در مجموع یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: آب‌سردکن‌ها به منظور خدمات‌رسانی به زوار در سالن‌ها نصب شده که این اقدام موجبات رضایت‌مندی هرچه بیشتر زوار از امکانات رفاهی موجود در محل پایانه را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول