اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

بهره‌برداری از 153 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب و انرژی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از بهره‌برداری از 153 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب و انرژی در دشتستان خبر داد.

بهره‌برداری از 153 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب و انرژی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح خط فوق توزیع 66 کیلوولت برق ارتباطی برازجان اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان و شهرستان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در حوزه برق‌رسانی به روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته شاهد اهتمام ویژه دولت هستیم و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت و توان موجود در شهرستان تاثیر بسزایی در رشد شهرستان دارد و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

خسروی از بهره‌برداری از 153 میلیارد ریال پروژه در حوزه آب و انرژی در دشتستان خبر داد و گفت: در هفته جاری پروژه‌هایی با اعتبار 153 میلیارد ریال در حوزه‌های آب و انرژی در دست بهره‌برداری داریم.

وی بیان کرد: برای احداث ایستگاه بعدی برق در دشتستان با همکاری شهرداری و شورای شهر برازجان به‌زودی مکانی در اختیار شرکت برق قرار خواهیم داد.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: پروژه خط فوق توزیع 66 کیلوولت برق ارتباطی پست‌های برازجان به 230 وحدتیه با اعتبار 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر نیز در این آیین گفت: این طرح با 35 کیلومتر خط دو مداره با هدف افزایش پایداری ولتاژ در منطقه، کاهش میزان خاموشی‌ها و افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه احداث شده است.

محمدرضا مشفقیان اضافه کرد: امروز با بهره‌برداری از این طرح پیگیری احداث دو طرح دیگر را نیز در شهرستان دشتستان در دستور کار داریم که توجه و همکاری مسئولان شهرستانی در این زمینه و تسهیل در اجرایی شدن آن را می‌طلبد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول