اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 16 پروژه بهداشتی درمانی در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: 16 پروژه بهداشتی درمانی در هفته دولت در شهرستان جهرم افتتاح می‌شود.

افتتاح 16 پروژه بهداشتی درمانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سید محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال با حمایت و تلاش مسئولان وزارت بهداشت و مجموعه مدیران شهرستان جهرم، بیش از 16 پروژه بهداشتی، خدماتی و درمانی با اعتبار 27 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام به مردم است تا روز به روز بخش سلامت کشور شاهد موفقیت‌های بهتر و بیشتری شود.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ابراز داشت: این طرح‌ها شامل خوابگاه‌های دانشجویی، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس جاده‌ای، ساختمان‌های اداری و خدماتی دانشگاه همچنین نصب و راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته پزشکی است.

تدین با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه به خانه‌های بهداشت در سطح روستاها بیان کرد: با افتتاح آخرین خانه بهداشت مصوب دانشگاه در روستای محروم امیرسالار امسال شاهد جشن تکمیل خانه‌های بهداشت در سطح شهرستان جهرم هستیم.

وی همچنین روند توسعه پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای را در جهرم کم‌نظیر دانست و بیان کرد: شهرستان جهرم جزو مناطقی در کشور محسوب می‌شود که دسترسی به پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در زمان کمتر از استانداردهای کشوری صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تصریح کرد: بیمارستان 32 تختخوابی بخش خفر نیز در زمینه پیشرفت فیزیکی، مراحل نهایی را طی می‌کند و امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول