اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی کرمان

11 دستگاه برتر استان کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان از 11 دستگاه برتر تجلیل به عمل آمد.

11 دستگاه برتر استان کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه یکشنبه در جشنواره شهید رجایی و جلسه شورای اداری استان از 11 دستگاه برتر کرمان تجلیل به عمل آمد. 

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر از تلاش‌های دولتمردان طی دولت‌های نهم و دهم در عمران و آبادانی کشور و استان تقدیر کرد.

وی بیان کرد: امام صادق (ع) فرمودند "فردی که امری از امور مردم را بر عهده گیرد و در آن چهار مسئله عدالت، گشاده‌رویی، صداقت و اولویت‌سنجی را رعایت کند، خداوند وی را از عذاب قیامت محفوظ و وارد بهشت می‌کند".

عرب‌پور تصریح کرد: امیدواریم در هفته دولت همچنان که خدمات ارائه شده در دستگاه‌ها به اطلاع مردم رسانده می‌شود در خدمت به شهروندان نیز همت دوچندان گذاشته شود.

به گزارش فارس در این آیین از 11 دستگاه اجرایی استان به عنوان مجموعه‌های برتر و 10 دستگاه نیز به منظور تلاش در ارتقای خدمات تقدیر به عمل آمد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان و اداره کل گمرکات استان کرمان به عنوان سه دستگاه برتر در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، اداره کل بهزیستی استان کرمان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز به عنوان دستگاه‌های برتر از نظر شاخص‌های اختصاصی شناخته شدند.

همچنین مدیریت شعب پست بانک استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در بخش توسعه دولت الکترونیک، مدیریت شعب بانک کشاورزی شمال استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در بخش تکریم ارباب ‌رجوع و استانداری کرمان به عنوان دستگاه برتر در بخش ساماندهی نیروی انسانی معرفی شدند.

مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز به لحاظ عملکرد خوب در بخش معیارهای استاندار کرمان تجلیل شدند.

به گزارش فارس، جشنواره شهید رجایی کرمان از اداره کل ورزش و جوانان، سازمان تأمین اجتماعی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل منابع طبیعی استان کرمان در ارتقای رشد عملکردی تقدیر کرد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان، جهاد کشاورزی جنوب کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان نیز در بخش اجرای برنامه‌های تحول اداری شایسته تقدیر دانسته شدند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز به عنوان دستگاه قابل تقدیر در بخش سامانه ارتباط مردم و دولت معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول