اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

خدمات دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاها از بهترین نوع خدمت‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: خدمات دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاها از بهترین نوع خدمت‌ها است.

خدمات دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاها از بهترین نوع خدمت‌ها است

محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی در حاشیه نمایشگاه السیت91 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: خدمت انواع و اقسام مختلف دارد که یکی از خدمات ارزشمند، خدمات دفاتر پیشخوان در شهرها و ict در روستاها است.

صلاحی خاطرنشان کرد: بهترین خدمت، ایجاد سهولت در کار مردم است و به موازات پیشرفت بشر باید خدمات و امکانات براحتی در دسترس آنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز با پیشرفت علم و عقل بشر، امکانات خوبی برای مردم فراهم شده است، تاکید کرد: هر روز که از این امکانات دیرتر استفاده شود، به مردم خسارات سختی وارد می آید.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز شهرداری مشهد 80 خدمت را به مردم ارائه می‌دهد و  13 منطقه‌ای که در مشهد وجود دارد و 3 میلیون جمعیت این شهر می‌توانند از نیمه شهریورماه سال‌جاری شاهد خدمات بهتر بصورت الکترونیکی شوند.

صلاحی ابراز امیدواری کرد: مشهد پایلوت اصلی دفاتر و دولت الکترونیک به مردم باشد تا بدین وسیله کمبود خدمات به مردم جبران شود.

استاندار خراسان رضوی، همچنین با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: نام شهید رجایی به عنوان خدمتگزار واقعی و صدیق حک شده است و این بخاطر خدمتی است که شهید رجایی در مدت زمان کوتاه ریاست جمهوری خود به مردم داشت.

صلاحی با بیان اینکه هفته دولت برای گرامیداشت خادمان ملت است، عنوان کرد: دولت و خادمان زمانی ارزش دارند و یادشان باقی می ماند که به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: امروز هم خدمت به مردم در راس عبادت ها پس از انجام فرائض است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول