اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت قم:

ارائه عملکردها موجب امیدواری به نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت قم گفت: مردم با مشاهده پیشرفت‌ها درمی‌یابند که نظام در حال فعالیت و پیشرفت است و این مسئله موجب افزایش امیدواری مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

ارائه عملکردها موجب امیدواری به نظام می‌شود

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، اکبر رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: نمایشگاه جلوه‌های خدمت با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و خدمات دولت برپا شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات دولت طی سال‌های اخیر ارتقاء چشمگیری داشته است تصریح کرد: عملکرد و گزارش دستاوردهای نهادهای دولتی در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار بیانگر میزان پیشرفت در عرصه‌های مختلف است.

رئیس سازمان حج و زیارت قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه عملکرد و گزارش به مردم است خاطر نشان کرد: وضعیت غرفه‌های مختلف نمایشگاه نشان‌دهنده این است که استان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت محسوسی داشته و مجموعه نهادهای اجرایی استان از نشاط خوبی برخوردار هستند.

رضایی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار موجب می‌شود عموم مردم عملکرد نهادهای اجرایی در زمینه‌های مختلف را مشاهده کنند اضافه کرد: مردم با مشاهده خود از گزارش‌ها متوجه می‌شوند نظام در حال فعالیت و پیشرفت است و این مسئله موجب افزایش امید مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بهترین کسانی هستند که در مورد عملکرد نهادهای اجرایی قضاوت می‌کنند تصریح کرد: قطعا انتقال تجربیات و پیشنهادات مردم موجب افزایش کیفیت نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول