اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مسئولان فرصت‌های خدمتگزاری را هدر ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارند و نباید فرصت‌های خدمتگزاری را هدر دهند.

مسئولان فرصت‌های خدمتگزاری را هدر ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع مسئولان دشتستان با تبریک هفته دولت به دولتمردان ایران اسلامی و مدیران اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: هفته دولت یادآور نام و یاد شهدای والامقامی است که جایگاه، مقام و منصب آنها را فریفته نکرد و در مدت کوتاه خدمت‌گزاری خود، رایحه دل‌انگیز خدمت بی‌منت را به تصویر کشاندند و امروز تا همیشه تاریخ نام شهیدان رجایی و باهنر با واژه خدمت صادقانه عجین خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: خدمت به مردم و تامین حوائج و نیازهای آنها فرصتی است مغتنم تا با عمل به وظیفه خویش در قبال ولی نعمتان خود عزت دنیوی و سعادت اخروی را برای خود مهیا سازیم.

وی تصریح کرد: از مسئولیت در آموزه‌های دینی ما هم تحت عنوان گذرگاه بهشت و هم پرتگاه جهنم یاد شده است و این به معنای حساسیت و پیچیدگی شرح وظایف یک خادم در نظام اسلامی است.

این نماینده مجلس اذعان داشت: شاید همه ما نامه و منشور زیبای حکومت‌داری که حضرت امیرالمؤمنین (ع) برای حاکم مصر نوشتند را خوانده باشیم ولی تامل در کلام سحرآمیز و لطیف این شخصیت جاودانی تاریخ بشریت به خوبی مسیر حق را از طریق باطل مجزا و ویژگی‌های راه سعادت و مؤلفه‌های شقاوت را به هر حاکم و دولتمردی که دل در گرو خدمت به مردم و رضایت حضرت حق و پیشرفت و توسعه مردمانش داشته باشد، می‌نمایاند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: لازم است هفته دولت را به تمامی دولتمردان خدوم نظام مقدس اسلامی خاصه عوامل تلاشگر اجرایی استان و شهرستان تبریک و تهنیت عرض کنم و توفیقات روزافزون ایشان را در خدمت به مردم قدرشناس ایران اسلامی از خداوند سبحان خواهان و خواستارم.

موسوی‌نژاد افزود: امید است که همه خادمان جامعه اسلامی مشمول عنایات بی‌بدیل حضرت بقیةالله (عج) و عامل به دستورات و رهنمودهای راه‌گشای ولی امرمسلمین عالم حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشند.

وی بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و اعتلای نظام اسلامی گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را در مسیر خدمتگزاری هدر دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول