اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

تمام خدمتگزاران نظام سرباز ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: شهادت دولتمردان نشان می‌دهد که تمام خدمتگزاران در هر لباسی سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

تمام خدمتگزاران نظام سرباز ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمدجواد صمدنژاد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان که با حضور مسئولان محلی و بسیجیان این شهرستان در گرامیداشت هفته دولت در سپاه ناحیه قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: در کشور ما هفته دولت با شهادت دولتمردان همراه شده و این نشان می‌دهد که تمام خدمتگزاران در هر لباسی سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار قیروکارزین فلسفه برگزاری این صبح‌گاه مشترک در هفته دولت را افزایش بصیرت و آگاهی مسئولان دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای انحراف مسئولان از مسیر انقلاب و تخریب نیروهای ارزشی و همچنین ایجاد نارضایتی در مردم نسبت به مسئولان و نظام انجام می‌دهد، باید تمام خدمتگزاران نظام گوش به فرمان رهبری با روحیه‌ای بسیجی هوشیار و آگاه باشند.

صمدنژاد اضافه کرد: دو ویژگی اساسی که نیروهای ارزشمند برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم باید از آن به خوبی برخوردار باشند، تخصص و تعهد است که همگی باید آنها را در خود پرورش دهیم.

فرماندار قیروکارزین شهیدان رجایی و باهنر را نمونه بارز خدمتگزار واقعی در نظام اسلامی و الگویی صحیح برای مسئولان و کارکنان دولت دانست و تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل استقامت، استمرار در خدمت، تلاش مضاعف، دینداری و ولایت‌مداری یک الگو و نمونه برای فعالان عرصه‌های دولتی هستند.

به گزارش فارس، این مراسم با اجرای تشریفات ویژه نظامی همراه بود و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و همچنین افزایش بصیرت و آگاهی و توجه هرچه بیشتر و دقیق‌تر مسئولان به منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول