اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو

مسئولان با وجدان کاری به مردم خدمت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: شهیدان رجایی و باهنر با خون خود نظام را آبیاری کردند و امروز ما مسئولان نیز با وجدان کاری خود درخت انقلاب را به ثمر می‌رسانیم.

مسئولان با وجدان کاری به مردم خدمت کنند

به گزارش خبرنگار فارس علی هاشمی‌نیا امروز در افتتاح پروژه‌های شهر دالاهو و ریجاب اظهار کرد: هدف نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کردن به مردم است.

هاشمی‌نیا ادامه داد: دولت و مردم از یکدیگر جدا نیستند دولت یعنی مردم و مردم نیز یعنی دولت و یکی بدون دیگری معنا و قدرتی ندارد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای نمایان کردن بخشی از خدمات نظام است افزود: مسئولان ایران خدمت کردن به هموطنان خود را افتخار بزرگی می‌دانند و برای این خدمتگزاری جان خود را تقدیم نظام و مردم می‌کنند. 

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه الگوی مسئولان ایران شهیدان رجایی و باهنر است گفت: شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس و شهیدان خدمتگزار هم‌چون رجایی و باهنر با خون خود نظام را آبیاری کردند و امروز ما مسئولان نیز با وجدان کاری خود درخت انقلاب را به ثمر می‌رسانیم.

وی امروز از افتتاح 3 پروژه در شهر دالاهو و ریجاب خبر داد و اظهار کرد: طرح هادی روستای گوشکری با اعتبار 3 هزار میلیون ریال، طرح هادی روستای داراب با اعتبار 3 هزار میلیون ریال و کلنگ‌زنی راه غلغله با اعتبار 650 میلیون ریال که محل اعتبار این سه طرح از منابع اعتباری سفر مقام معظم رهبری و استانی بوده است امروز در شهرستان دالاهو افتتاح شد.

هاشمی‌نیا روستائیان را قطب مهم اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: باید به این قطب اقتصادی کشور توجه ویژه‌ای داشت چراکه اگر این قطب اقتصادی را به خوبی تقویت کنیم حرف اول اقتصاد را در جهان خواهیم زد.

فرماندار شهرستان دالاهو امروز جلسه‌ کارگروه کشاورزی را در مسجد روستای غلغله برگزار کرد و افزود: امروز 23 طرح با اعتبار 970 میلیون تومان و اشتغالزایی 52 نفر به تصویب کارگروه رسیده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول