اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 5 پروژه برق در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق شهرستان آران و بیدگل گفت: در هفته دولت پنج پروژه کوچک و بزرگ برق‌رسانی، تقویت ولتاژ برق و احداث روشنایی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 5 پروژه برق در آران و بیدگل

علیرضا عرب‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های یاد شده 4 هزار و 210 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی و استانی شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.

وی از برق‌رسانی به فاز یک و دو شهرک صنعتی آران و بیدگل، برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر گلستان و مسعودآباد، احداث روشنایی پایه تلسکوپی بلوار شهید شمس‌آبادی و بلوار شهدای نوش‌آباد را به عنوان برخی از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته نام برد.

رئیس اداره برق شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 14 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط احداث شده و هفت دستگاه ترانسفورماتور نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول همچنین هزینه اجرای پروژه‌های افتتاح شده در روستاهای آران و بیدگل طی هفته دولت در سال‌جاری را 240 میلیون ریال برآورد کرد.

عرب‌بیگی ادامه داد: در این هفته طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده روستای حسین‌آباد ابوزیدآباد نیز به بهره‌برداری می‌رسد که در آن دو دستگاه ترانسفورماتور و حدود 500 کیلومتر شبکه بازسازی می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: این طرح که هزینه آن از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود مشکلات برق 550 خانوار این روستا را مرتفع می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول