اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

بابلسر با مشکل ضعف ولتاژ برق مواجه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: بابلسر با مشکل شدید ضعف ولتاژ برق مواجه است.

بابلسر با مشکل ضعف ولتاژ برق مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مقداد نجف‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با توجه به اینکه بابلسر شهری توریستی و گردشگری است لازم است به زیرساخت‌های آن توجه ویژه شود.

وی افزود: مشکلات برق در بابلسر وضعیت بحرانی و نگران کننده‌ای دارد به طوریکه این شهرستان در بیشتر ساعات شبانه‌روزی با قطع برق مواجه است.

عضو هیئت رئیسه بین‌المجالس کشورهای آسیایی تصریح کرد: با توجه به اینکه بابلسر شهری توریستی و گردشگری است شاید در شرایط فعلی با وجود مسافران، جمعیت این شهرستان دو یا سه برابر شود که در این وضعیت مصرف برق نیز دو برابر می‌شود پس لازم است راهکار اساسی برای رفع این مشکل در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر بیشترین مشکل قطع برق و نیز کمبود آب را در مازندران مواجه است، گفت: با توجه به اینکه بابلسر شهری پایلوت گردشگری در کشور است و هر ساله پذیرای بیشترین مسافران گردشگری است، باید سعی شود بستر مناسب برای آسایش مسافران فراهم شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول