اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند:

ترافیک محور دماوند ـ فیروزکوه روان است

خبرگزاری فارس: فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند، ترافیک محور مواصلاتی دماوند ـ فیروزکوه را عادی اعلام کرد.

ترافیک محور دماوند ـ فیروزکوه روان است

عبادالله هله‏وندی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر محور فیروزکوه با بار ترافیکی خاصی مواجه نیست.

وی ادامه داد: البته تغییر این روند با نزدیکی به ساعات عصر و بروز ترافیک ناشی از بازگشت مسافران به تهران قابل پیش‏بینی است.

هله‏وندی اضافه کرد: اما به هر روی مجموعه فرماندهی پاسگاه پلیس راه گیلاوند و ماموران اداره راه و ترابری شهرستان دماوند برای ارائه خدماتی شایسته به مردم آماده هستند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند افزود: محور دماوند ـ فیروزکوه یکی از اصلی‏ترین مسیرهای مواصلاتی کشور منتهی به نواحی شمالی و برعکس شمرده می‏شود که ترافیک در چنین ایامی در آن چندان دور از ذهن نیست.

وی به رانندگان توصیه کرد که با رعایت سرعت مطمئنه، عجله و شتاب را از خود دور کنند.

هله‏وندی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک این محور عادی و روان است، از این رو هموطنان می‏توانند حرکت خود به سمت تهران را از همین ساعت آغاز کنند تا در حین بازگشت با مشکل ترافیک مواجه نشوند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند اضافه کرد: اما اگر قصد و نیت برخی هموطنان بازگشت در ساعات پایانی امروز است باید دشواری ترافیک آن را نیز به تحمل و از رانندگی با عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی دوربین‏های ثبت‏سرعت در محور دماوند-فیروزکوه افزایش یافته و تخلفات را به دقت ثبت و ضبط می‏کند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول