اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده راهور استان البرز اعلام کرد

افزایش حضور ماموران راهور در ایام تعطیلات

خبرگزاری فارس: فرمانده راهور استان البرز با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های این استان،‌ از افزایش حضور ماموران پلیس راه در ایام تعطیلات در این محورها خبر داد.

افزایش حضور ماموران راهور در ایام تعطیلات

سرهنگ حبیب‌الله کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن روزهای تعطیل پایان هفته،‌ هم‌چون ادوار گذشته شاهد افزایش سفرهای برون شهری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: محورهای اصلی استان البرز از جمله جاده کرج ـ چالوس به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و اتصال استان‌ تهران به استان‌های شمالی و شمال‌غربی در این روزها شاهد بار ترافیکی زیادی خواهد بود.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: به همین دلیل پلیس راهور در تعطیلات پایان هفته اقدام به افزایش ماموران خود در محورهای برون شهری به همراه اعمال برخی محدودیت‌ها می‌کند.

کمالوند افزود: به طور قطع این ماموران با مشاهده تخلف رانندگان و مسافران طبق قانون با متخلفان برخورد خواهند کرد.

* محدودیت ترافیکی محورهای ارتباطی استان البرز در روزهای آینده

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا برای روزهای تعطیل آخر این هفته محدودیت‌هایی در جاده‌های استان البرز اعمال خواهد شد؟ گفت: برخی محدودیت‌های موقت در جاده‌ کرج اعمال کرده‌ایم که براساس آن حرکت انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه جاری از کرج به سمت دهانه شمالی تونل کندوان در جاده چالوس ممنوع است.

فرمانده راهور استان البرز افزود: هم‌چنین حرکت و تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج در این روز یک طرفه خواهد بود.

به گفته کمالوند، براساس قوانین راهنمایی و رانندگی هم‌چنان تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای کرج ـ چالوس و هم‌چنین تردد انواع موتورسیکلت در این محور ممنوع است.

وی تاکید کرد: در دیگر محورها به دلیل اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم خودروها زیاد نباشد، تردد طبق قوانین گذشته انجام خواهد شد.

کمالوند در پایان از رانندگان خواست تا در صورت مواجه با ترافیک در محورهای اصلی استان البرز به ویژه جاده کرج ـ چالوس ضمن همکاری با پلیس راه، صبر و حوصله داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول