اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای جنوب شرقی تهران خبر داد

تجهیز و راه‌اندازی چهار حلقه چاه در شهرهای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای جنوب شرقی تهران گفت: عملیات تجهیز چهار حلقه چاه آب آشامیدنی در شهرهای جنوب شرق استان تهران به پایان رسیده و این چاه‌ها پس از تجهیز، راه‌اندازی شدند.

تجهیز و راه‌اندازی چهار حلقه چاه در شهرهای جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران، غلامرضا مرادی گفت: به منظور افزایش تولید آب و پاسخگویی به نیاز روز افزون مشترکین به این مایه حیاتی چهار حلقه چاه‌های جدیدالحفر پس از تجهیز در مدار بهره‌برداری قرار گرفتند و به شبکه توزیع آب شهری متصل شدند.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی تهران با اشاره به این که میزان آبدهی چاه‌های مذکور از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشد، افزود: از مجموع چهار حلقه چاه تجهیز شده دو مورد آن در منطقه باقرآباد، یک حلقه در شهرک حصار امیر پاکدشت و دیگری در شهرک قیامدشت تجهیز و راه‌اندازی شده‌اند.

وی در ادامه گفت: انجام مطالعات مهندسی مجدد و اجرایی کردن آن یکی از اولویت‌های شرکت در جهت افزایش راندمان و کاهش هزینه‌های نگهداری و بهره‌برداری است.

مرادی ادامه داد: در همین ارتباط با توجه به کاهش سطح دینامیکی آب، محدویت تامین منابع آبی و اهمیت تامین آب از چاه‌ها، با اجرای مهندسی مجدد برروی پنج حلقه از چاه‌ها در شهرهای پاکدشت، ورامین و قرچک میزان آبدهی آنها افزایش بسیار خوبی یافته است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح آبرسانی با پائین بردن عمق نصب الکترو پمپ‌های شناور و افزایش قدرت آنها انجام شده که دبی چاه‌های مذکور از آبدهی خوبی برخوردار شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول