اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت آبفار استان قم صورت گرفت

راه‌اندازی 100 سیستم GIS در روستاهای قم

خبرگزاری فارس: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم بیش از 100 سیستم GIS را طی سال گذشته در روستا‌های قم راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی 100 سیستم GIS در روستاهای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از جمله دستگاه‌هایی است که خدمات گسترده‌ای را به قشر روستاییان ارائه می‌کند و در این میان فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد کمتر به چشم می‌آید اما مدیران و کارکنان این اداره هیچ‌گاه به بعد تبلیغاتی کار اهمیت نداده و خدمت صادقانه را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده‌اند.

این شرکت طی سال گذشته موفق شده است بیش از 100 سیستم GIS را در روستاهای سطح استان زیر پوشش قرار دهد و طی همین مدت پروژه‌های عظیم آبرسانی را نیز در بخش‌های مختلف از جمله هفت روستای مجتمع گلستانه و روستای حسین‌آباد زند به مرحله انجام برساند.

از دیگر فعالیت‌های ماندگار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم طی سال گذشته، بهره‌برداری از فاز یک و دو آبرسانی مجتمع 80 روستا در بخش کهک و نیز اجرای فازهای اول و دوم آبرسانی از خط سرشاخه‌های دز به سلفچگان است.

طرح‌های مطالعاتی به منظور کاهش تلفات آب در سیستم آبرسانی، تهیه بانک اطلاعاتی اماکن و ورود به سیستم الکترونیکی در کنار پیمایش و جمع‌آوری اطلاعات اماکن توسط کارشناسان و نیز آمارگیری از روستاهای پیمایش شده بخش دیگری از خدمت خالصانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم طی سال 90 بوده و موجب ثبت اطلاعات مربوط به 3 هزار و 115 مکان روستایی شده است.

مجموعه اطلاعات مربوط به این فعالیت‌ها در قالب بروشورها و بنرهای رنگی و مصور در غرفه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول