اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

پروژه‌های کرمانشاه نیاز به بررسی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: برای اظهارنظر درباره پروژه‌های استان در حال بررسی هستم و بر سر حق مردم با هیچ‌کس معامله نمی‌کنم.

پروژه‌های کرمانشاه نیاز به بررسی دارد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با دیدگاه‌های صفر و یا صدی مخالفم، نباید کسی را یک‌دفعه تخریب کرد و نباید هم بیش از واقعیت از کسی تعریف و تمجید کرد، چراکه هر انسانی دارای نقاط مثبت و منفی است.

مصری با بیان اینکه هیچ مسئولی تمام کارهایش 100 ‌در‌صد خوب نیست ادامه داد: آنجا که خوب عمل نمی‌شود باید نقد شود و من طرفدار کلامی کسی نیستم و به عنوان وکیل مردم‌، اگر خلافی ببینم، برای مقابله با آن لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.

وی حق مردم را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: بر سر حق مردم با هیچ کس معامله نمی‌کنم و وامدار مردم هستم و به هیچ جریانی وابسته نیستم و هرگز برای دلخوشی عده‌ای، موضع خاصی نمی‌گیرم و هر‌گونه اعلام نظر در گرو بررسی کارشناسی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعلام آمار بیکاری همیشه با فراز و فرود مواجه بوده و قسمتی از موضوع بیکاری در کرمانشاه به فرهنگ اشتغال مربوط است و قسمتی نیز مربوط به عدم تناسب خروجی دانشگاه‌ها با بازار اشتغال است.

وی سردمداران تبلیغات پرهزینه در کشور را موسسات مالی و اعتباری معرفی کرد و افزود: سردمداران تبلیغات پرهزینه در کشور بخش تولید نیست بلکه موسسات مالی و اعتباری هستند این پول‌ها مانع تولید می‌شود و در واقع تولید در خدمت نظام بانکداری است که این امر درست نیست و افراد بیکار نیز به جای اتلاف وقت از ظرفیت‌های موجود استفاده و بهره‌برداری کنند.

مصری با اشاره به سیر نزولی روند ساخت مسکن مهر کرمانشاه اظهار کرد: مسکن مهر زمانی در کرمانشاه به‌خوبی عملیاتی شد و این موضوع باید مورد تعریف و تمجید قرار گیرد، اما امروز باید نقد شود و به دنبال علل سیر نزولی روند ساخت مسکن مهر در کرمانشاه باشیم.

* هرگونه اتلاف وقت برای عزل و نصب مدیران اشتباه است

مصری گفت: هرگونه اتلاف وقت برای عزل و نصب مدیران از سوی نمایندگان اشتباه است و خیانت به بیت‌المال و نوامیس مردم است که قابل بخشش نیست و تفکر عزل و نصب مربوط به کسانی است که به دنبال اهداف خودشان هستند.

وی با بیان اینکه جمع‌بندی درباره پروژه‌های استان را هنوز در اختیار ندارد افزود: در مورد پروژه‌های استان در حال بررسی هستم و اگر متناسب با معیارهای مربوطه نباشد مسئولان باید جوابگو باشند، اگر نیاز به کمک داشته باشند تمام تلاش خود را به کار خواهم بست و تا به جمع‌بندی نرسم، اظهارنظر نمی‌کنم و البته اگر کار خوبی انجام می‌شود، باید گفته شود.

مصری با اظهار امیدواری درباره کاهش ریزگردها بیان داشت: برای کاهش ریزگردها اقداماتی انجام داده‌ایم و تا به نتیجه رسیدن از گفتن چگونگی آن خودداری می‌کنیم و نمایندگان نسبت به این موضوع حساس هستند تا شاهد کاهش ریزگردها تا پایان سال باشیم.

* منوریل از میدان آزادی تا سراب باید به صورت مترو اجرا شود

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت با بیان پروژه منوریل تصریح کرد: زمانی که پروژه منوریل برای کرمانشاه تصویب شد من مسئولیتی نداشتم و تصویب پروژه منوریل جای تعجب دارد چراکه زیبایی شهر را به هم خواهد زد.

وی ادامه داد: استانی با ویژگی استان کرمانشاه با سپری کردن 8 سال دفاع مقدس و بمباران‌های متعدد باید دارای مترو باشد که حمل و نقل را آسان کند و هم باعث امنیت شود.

مصری خاطرنشان کرد: منوریل از میدان آزادی تا سراب باید به صورت مترو اجرا شود و این حق مردم کرمانشاه است و من از این موضوع دفاع می‌کنم.

مصری با بیان اینکه به خاطر تسهیل هشت تا 10 درصدی وضعیت حمل و نقل، پروژه منوریل ارزش شروع شدن نداشت اظهار کرد: مسئولانی که پروژه منوریل را پذیرفته‌اند باید جوابگو باشند، چراکه محدودیتی در فضای زیر‌زمینی وجود ندارد و وجود مترو مانعی برای منو‌ریل ایجاد نمی‌کند.

وی تغییر عنوان منوریل را به مترو کار آسانی دانست و تصریح کرد: قطعاً نمایندگان در این موضوع برای تصویب مصوبه از مجلس و ارائه آن به دولت به ما کمک می‌کنند.

* پالایشگاه آناهیتا پروژه‌ای حساب شده است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه نفت آناهیتا، پروژه مناسبی برای کرمانشاه بود و من زمانی که در دولت بودم، این کار را پیگیری کردم و مقدمات خوبی طراحی شد و بعد از رفتنم کار تعطیل شد.

وی افزود: زمانی که برگشتم و پیگیر کار شدم، با تحلیل پوچ مواجه شدم، کسانی که به مردم خیانت کردند و جلوی انجام این پروژه را گرفتند باید بدانند این پروژه یک پروژه حساب شده است.

مصری در بخش دیگر از سخنانش امانتداری در کلام و در هر موضوعی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: برخی اخبار ارزش تایید و یا تکذیب ندارند و پرداختن به چنین موضوعاتی، فرصت خدمت به مردم را به هدر می‌دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت در پایان گفت: بعضی از رسانه‌ها اخبار کذبی درج می‌کنند و به دنبال تخریب برخی افراد هستند و سایت خانه ملت رسانه‌ای است که صحبت‌های من را انعکاس می‌دهد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول