اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دارائی آذربایجان‌غربی:

اقتصاد مقاومتی یگانه راه حفظ عزت کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دارائی آذربایجان‌غربی گفت: اقتصاد مقاومتی در حال حاضر یگانه راه حفظ عزت و استقلال کشور است.

اقتصاد مقاومتی یگانه راه حفظ عزت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین دبیری بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از همکاران جانباز آزاده که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: همه باید در فراهم کردن بسترها و الزامات موردنیاز توسعه اقتصاد مقاومتی که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارد، همت و تلاش مضاعف کنند.

وی مسئولیت‌های دولت و همکاران را در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از گذشته برشمرد و گفت : مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی مدل اقتصاد مقاومتی را برای حفظ استقلال و عزت کشور در برابر فشارهای نظام سلطه جهانی تجویز فرمودند و بر هر ایرانی است که به سهم خودش در این راستا فعالیت کند.

دبیری، وظیفه سازمان امور اقتصادی و دارائی را هم در راستای تبیین سیاست اقتصاد مقاومتی در استان‌ها و ارائه راهکارهای دستیابی به اهداف این فرموده رهبر معظم انقلاب مهم و خطیر برشمرد و از همکاران خواست در این راستا با لبیک به ندای رهبر انقلاب شیوه‌های منطقه‌ای و محلی این سیاست را احصا و پیاده‌سازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دولت، افزود: دهه اول شهریورماه و روز هشتم شهریور که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر و نامگذاری این ایام به نام هفته دولت در حقیقت یادآور حماسه‌آفرینی مردان بی‌ادعائی است که خدمت بی‌منَّت به آحاد مردم و به ویژه اقشار محروم و مستضعف جامعه را به عنوان یکی از آرمان‌های والای انقلاب ارج نهادند.

رئیس سازمان دارائی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هفته دولت نمادی از وحدت میان مردم و دولت و یکپارچگی و همبستگی اقشار مختلف کشور در عرصه‌های مختلف است.

دبیری اضافه کرد: شهدای نظام انقلاب در همه پایگاه‌ها و جایگاه‌ها با نثار خون پاک خود علاوه بر پاسداری از ارزش‌های اصیل فرهنگی، برگ زرین دیگری بر تاریخ مقدس جمهوری اسلامی افزودند که آثار آن همواره موجود است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و مدیران باید با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدانی همچون رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول