اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جایگاه سوخت آوای‌هیوا در قصرشیرین افتتاح شد

پروین: مشکل تامین سوخت تانکرهای‌ عراقی برطرف خواهد شد

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت آوای‌هیوا با اعتبار 7 میلیارد و 960 میلیون ریال و اشتغالزایی 21 نفر در جاده کمربندی قصرشیرین - پرویزخان با حضور فرماندار قصرشیرین افتتاح شد.

پروین: مشکل تامین سوخت تانکرهای‌ عراقی برطرف خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین در مراسم افتتاح دو طرح کشاورزی و عمرانی شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: این دو طرح شامل سیلوی 15 هزار تنی ذخیره گندم و افتتاح جایگاه سوخت بنزین است.

پروین ادامه داد: در مجموع برای این دو طرح‌ اعتباری بیش از 17 میلیارد و 960 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: جایگاه سوخت آوای‌هیوا در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و با زیربنای 700 مترمربع و اشتغالزایی 21 نفر در جاده کمربندی قصرشیرین - پرویزخان با هفت میلیارد و 960 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه مشکل تامین سوخت تانکرهای سوخت‌رسان عراقی و کامیون و تریلرهای حامل بار ورودی به شهرستان مرزی قصرشیرین، برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به سیلوی 15 هزار تنی ذخیره گندم تصریح کرد: این سیلو در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای مفید 6 هزار و 920 مترمربع با اعتبار 10 میلیارد ریال احداث شده است.

پروین اعتبار سیلوی 15 هزار تنی ذخیره گندم را از محل تسهیلات بانکی و سرمایه بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها برای 37 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول