اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر:

زن و شوهر جوان پیرزنی را آتش زدند و طلاهایش را ربودند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: زن و شوهری که پیرزنی را پس از سرقت طلاهایش کشته و با ریختن بنزین جسدش را آتش زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

زن و شوهر جوان پیرزنی را آتش زدند و طلاهایش را ربودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، علی صفائی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی این فرماندهی در خصوص گم شدن یک زن خیر با توجه به مشکوک بودن، موضوع با تشکیل اکیپ ویژه از پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام شد و نهایتاً با به دست آوردن سرنخ‌هایی از چگونگی خروج پیرزن از منزلش، با هماهنگی مقام قضایی ضمن بازدید از محل سکونت وی، محل‌هایی که قبلاً وی تردد می‌کرد، تحت بررسی و کنترل قرار گرفت.

صفایی اضافه کرد: پس از بررسی‌های لازم یک زوج جوان به عنوان مظنون به پلیس آگاهی دلالت و تحقیقات فنی و پلیسی از آنها انجام شد که با وجود اینکه هر دو مظنون ابتدا طفره می‌رفتند ولی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی نسبت به قتل و سوزاندن پیرزن یاد شده اقرار کردند.

وی گفت: با راهنمایی متهمان جسد سوخته در اراضی یکی از روستاهای اطراف کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: متهمان علت و انگیزه قتل را سرقت طلاجات پیر‌زن عنوان کردند؛ از این رو جسد سوخته برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

صفایی گفت: در ادامه تحقیقات قاتلان اعلام کردند خواهر یکی از متهمان به عنوان پرستار قبلاً در منزل مقتوله کار می‌کرده و چون مقتوله فرد خیری بوده و به پرستارش کمک مالی داشته‌ است، قاتلان با سوء‌استفاده به عنوان آشنا به منزل وی رفته و طلاجاتش را به سرقت می‌برند.

وی افزود: بعد از آن که پیرزن متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود به این دو نفر مظنون و منزل نامبردگان را پیدا می‌کند و به آنها می‌گوید اگر طلاهای مرا پس بدهید مژدگانی خوبی به شما می‌دهم لذا قاتلان برای رهایی از پیرزن نقشه قتل او را می‌کشند و وی را به منزلشان دعوت کرده و به قتل می‌رسانند.

صفایی گفت: سپس قاتلان با همکاری یکدیگر جسد را به اراضی روستا منتقل کرده و با ریختن بنزین آن را آتش می‌زنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: نهایتاً معلوم شد قاتلان طلاجات مسروقه را در شهر صوفیان و شبستر مبادله کرده‌اند که مالخرها شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: طلاهای معاوضه شده نیز در منزل قاتلان کشف و ضبط و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول