اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

تعداد کم پمپ بنزین سبب صف‌های طولانی در مشهد شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعداد کم پمپ بنزین سبب صف‌های طولانی در مشهد شده است و باید با زیاد کردن تعداد پمپ بنزین‌ها در مشهد صف‌های به وجود آمده را برای بنزین بشکنیم.

تعداد کم پمپ بنزین سبب صف‌های طولانی در مشهد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیر محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار همایش‌های شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تعداد 4 پمپ بنزین که در خط میدان استقلال تا شهرک عسگریه است بسیار کم است.

در ادامه سید محمد پژمان شهردار مشهد با اشاره به اینکه در خروجی‌های شهر پمپ بنزین نداریم، افزود: از طرف شرکت نفت قبلاً خواسته شده است و ما به دلیل دست گذاشتن شرکت نفت روی فضای سبز و پارک‌ها از احداث آن امتناع کردیم.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت اگر بخواهیم عاقلانه قضاوت کنیم ضرورت احداث پمپ بنزین در خروجی شهر وجود دارد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در این مکان‌ها که برای احداث پمپ بنزین در نظر گرفته شده هیچ فضای سبزی وجود ندارد، تاکید کرد: در مکان میدان حافظ فقط یک پارک سوار وجود دارد که می‌توان آن را به جای دیگری انتقال داد و به داخل مدار شهری هدایت کرد.

پژمان در ادامه با اشاره به اینکه در سیاست‌های ما توسعه پمپ بنزین‌های مشهد وجود دارد، اظهار کرد: ما با پوشاندن کانال آن محدوده، عرصه‌ای را آزاد کرده‌ایم تا بتوانیم احداث این پمپ بنزین را رقم بزنیم.

وی در این ارتباط با اشاره به اینکه ایجاد پمپ بنزین گره ترافیکی ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: افراد می‌توانند از بلوار صبا برای رسیدن به ورودی پمپ بنزین استفاده کنند.

شهردار مشهد با بیان اینکه شهرداری مالک اصلی پمپ بنزین خواهد بود، خاطرنشان کرد: طرف قرارداد تنها از درآمد سهم خود را بر می‌دارد و این قرارداد تا زمان عمر مفید دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

در ادامه جلسه پس از گفت‌وگوها طرح احداث پمپ بنزین در میدان حافظ با مخالفت اعضای شورای شهر مشهد رد شد و بنا شد پس از جایابی مجدد و تغییر حالت آن از حالت مشارکتی به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول