اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این خبر تکمیل می‌شود/

محور اصلی ساری ـ گرگان بازگشایی شد/ بارش باران در مازندران تا فردا ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: محور اصل ساری ـ گرگان که در اثر آبگرفتگی مسدود شده بود با ورود نیروهای امدادی باز شد و ارتباط در این محور برقرار شد.

محور اصلی ساری ـ گرگان بازگشایی شد/ بارش باران در مازندران تا فردا ادامه دارد

عطاالله داداش‌پور لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره وقوع سیل شهرستان میاندرود که از صبح امروز مردم برخی از روستاهای این شهرستان را غافلگیر کرد، اظهار داشت: بارندگی منطقه مرکز و شرق استان مازندران باعث آبگرفتگی 5 روستا در میاندرود و روستای کلبستان شهرستان نکا و شهرک عباسپور این شهر شد.

وی افزود: محور اصلی ساری ـ گرگان که در اثر آبگرفتگی مسدود شده بود با ورود نیروهای امدادی باز شد و ارتباط در این محور برقرار شد.

معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران از اعزام تمام دستگاه‌های عضو مدیریت بحران به منطقه سیلاب‌زده شهرستان نکا و و میاندرود خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در منطقه سیلابی حضور دارد.

وی با اعلام اینکه تاسیسات اصلی منطقه به شدت آسیب دیده است، تصریح کرد: تاکنون تا مخابره این خبر تلفات جانی گزارش نشده است.

داداش‌پور به حضور نیروهای ارزیاب مدیریت بحران مازندران(جهادکشاورزی و بنیاد مسکن) در منطقه سیل‌زده اشاره کرد و گفت: در مرحله اول تلاش بر این است که بحران ایجاد شده کنترل شود.

این مسئول ادامه داد: نیروهای امدادی در منطقه تا عادی شدن شرایط حضور دارند و بر اساس اطلاعات قبلی بارش باران و رگبار تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول