اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز هفته دولت

جایگاه سی‌ان‌جی دو منظوره اردبیل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز هفته دولت جایگاه سی‌ان‌جی دو منظوره در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

جایگاه سی‌ان‌جی دو منظوره اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، جایگاه سی‌ان‌جی دو منظوره اصغریه‌لو در میدان کشاورز اردبیل افتتاح شد.

در این مراسم مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در کل استان اردبیل 53 جایگاه سی‌ان‌جی در حال فعالیت است که چهار مورد جایگاه نیز در حال احداث و تکمیل شدن است.

محمود آقامحمدیان یادآور شد: استان اردبیل یکی از استان‌های موفق و پیشتاز در احداث و تامین سوخت سی‌ان‌جی است به طوری که از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی در خصوص جایگاه دو منظوره اصغریه‌لو اردبیل نیز گفت: ‌این مجموعه در فضایی به مساحت یک‌هزار و 700 متر‌مربع احداث و بیش از 700 میلیون تومان اعتبار غیر ‌از ارزش زمین برای آن صرف شده است.

مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل افزود: 450 میلیون تومان از این اعتبار صرف تجهیز و راه‌اندازی تاسیسات و امکانات مورد نیاز شده که با چهار نازل توان پاسخگویی روزانه یک‌هزار متر‌مکعب سوخت‌رسانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این مراسم استاندار اردبیل در سخنانی کوتاه توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی را با هدف ارائه خدمات سوخت پاک بسیار مفید و موثر دانست.

سید حسین صابری با قدردانی از تلاش و همت فرماندار اردبیل به عنوان فرماندار با تجربه، با درایت و موفق استان در سال 90 از همت و تلاش همه جانبه این مدیر توانمند در تکمیل پروژه‌ها و افتتاح آبرومند طرح‌های عمرانی و اقتصادی تشکر کرد.

هنرستان تربیت بدنی تختی اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت:‌ مجموعه ورزشی تختی اردبیل با 850 متر‌مربع زیر‌بنای ساختمان شامل دو سالن ورزشی مجهز و چهار کلاس درس، رختکن، سرویس بهداشتی و حمام اجرایی شده است.

یاور وحدتی‌پور تصریح کرد: برای احداث این مجموعه به همراه زمین چمن فوتبال و پیست دو و میدانی بالغ بر 575 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول