اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

220 پروژه در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز بهره‌برداری از 220 پروژه همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

220 پروژه در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی چهارشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا در آن خدمات و فعالیت‌های دولت به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با تقدیر از خدمات دولت عدالت‌محور نهم و دهم افزود: دولت نهم و دهم از همان ابتدا با آرمان بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرد و تاکنون در این مسیر استوار و ثابت‌قدم بوده است.

عنابستانی ادامه داد: این دولت عدالت‌محور استوار و پایدار در مسیری که حکیم فرزانه انقلاب برای آن ترسیم کرده است در حرکت بوده و هفت سال است که در راستای رشد و توسعه کشور تلاش‌ها و اقدامات بسیاری انجام داده است.

وی عدالت‌گستری و تحول‌گرایی را از تعهدات مهم دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: اقدامات و تلاش‌های دولت نهم و دهم در راستای عدالت‌گستری در داخل مرزهای کشور و خارج از آن ستودنی و شایسته تقدیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر همین اساس طبیعی است که این دولت برای تحقق آرمان‌های والا و مقدس نظام و عمل به تعهدات خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو باشد و بیش از دیگران تحت فشار قرار گیرد، این در حالی است که این مسئله نتوانست در حرکت رو به رشد این دولت خدشه‌ای وارد کند.

عنابستانی در ادامه با اشاره به آمار و ارقام مربوط به عملکرد دولت نهم و دهم تصریح کرد: با بررسی این آمار و ارقام می‌توان با قطعیت این نکته را به اثبات رساند که خدماتی که در این دولت به مردم ارائه شده بی‌نظیر است به گونه‌ای که شاهد تحولات بسیار خوبی در این دوران در بخش‌های مختلف هستیم.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری در دوران دولت نهم و دهم در ظرفیت‌های مختلفی چون آب، صنایع تبدیلی، گردشگری، صنایع بزرگ، کشاورزی و باغداری از تحولات چشمگیری برخوردار شد که این امر در رشد و آبادانی استان نقش بسزایی داشته است.

عنابستانی توسعه زیرساخت‌های استان را از مهم‌ترین خدمات دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: توسعه راه‌ها، ایجاد زیرساخت‌هایی چون برق، آب و گاز از مهم‌ترین خدماتی است که مردم استان در دوران دولت نهم و دهم از آن بهره‌مند شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه بخش آموزش عالی این استان تصریح کرد: در طول دوران دولت نهم و دهم دانشگاه‌های استان به 20 مرکز افزایش و ظرفیت دانشگاه‌ها به دو برابر ارتقا پیدا کرد.

عنابستانی ادامه داد: توسعه بخش بهداشت و درمان، تقویت مراکز و شهرک‌های صنعتی، توسعه ورزش، ارتقای شاخص‌های فرهنگ و هنر، افزایش ارزش صادرات کالا، رشد و توسعه کشاورزی و باغداری، تحول در فضاهای آموزشی از فعالیت‌ها و خدمات دولت عدالت‌محور در این استان است.

وی در ادامه از بهره‌برداری 220 پروژه در هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد پروژه افزون بر 650 میلیارد ریال اعتبار در این استان هزینه شده است.

عنابستانی از رسانه‌ها و مطبوعات استان خواست تا در اطلاع‌رسانی عملکرد دولت نهم و دهم انصاف و عدالت را رعایت کنند و در انتقال اطلاعات درست و صحیح به مردم بکوشند.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول