اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

هفته دولت فرصتی برای همکاری متقابل دولت و مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: هفته دولت فرصتی است تا با ارائه عملکرد دولت، راه‎های همکاری متقابل دولت و مردم روشن‌تر شود.

هفته دولت فرصتی برای همکاری متقابل دولت و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت زمانی برای ارج نهادن به تلاش خدمتگزاران مردم در دولت اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر دولت است که در راه اعتلای کشور اسلامی جان خود را فدا کردند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های خدمتگزاری ولایتمدارانه و صادقانه خواند و تصریح کرد: نقشه شوم ترور رئیس‌جمهور و نخست وزیر مردمی، توطئه استکبار جهانی و فتنه نفاق علیه نظام اسلامی بود، اما با شهادت دولتمردان شهید پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر شد و ضمن برملا شدن چهره شوم منافقان به دلیل دست داشتن در این واقعه، مسیر خدمتگزاری از خط دنیاخواهی و نفاق جدا شد و مردم در شناخت راه درست آگاه‎تر شدند و پیوند ملت و دولت مستحکم‌تر و عزم مسئولان و مردم برای ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر راسخ‎تر شد.

احمدی سربلندی ایران اسلامی را وابسته به اثبات کارآمدی نظام اسلامی دانست و گفت: مدیران لایق، کاردان، دیندار و امین برای سربلندی ایران اسلامی و اثبات کارآمدی نظام دینی سر از پا نمی‌شناسند و با مجاهدت مستمر در راستای تحقق آرمان‎های ارزشمند امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت: ایران به برکت انقلاب اسلامی و خدمات دولت کریمه و مقام معظم رهبری از کشوری تحت سلطه به یکی از قدرت‎های منطقه‌ای تبدیل شد و راه توسعه و ترقی را هر روز بیشتر از روز پیش می‌پیماید و در عرصه‌های جهانی مقتدرانه ظاهر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول